Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا شانه ساز، با اشاره به نگرانی هایی که پیرامون بیماری آنفلوانزا در فصل پاییز وجود دارد، گفت: مردم از بابت دسترسی به واکسن آنفلوانزا نگرانی نداشته باشند و ما به اندازه نیاز کشور، برای تامین این واکسن اقدام کرده ایم.

وی ضمن توصیه به مردم برای تهیه واکسن آنفلوانزا از داروخانه ها، افزود: به هیچ عنوان سراغ خریدهای اینترنتی نروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانه ساز با اعلام اینکه توزیع واکسن آنفلوانزا از ماه آینده (شهریور) آغاز می شود، ادامه داد: در ابتدا این واکسن برای گروه های در معرض خطر و بیماران خاص پیش بینی شده است.

رئیس سازمان غذا و دارو، با عنوان این مطلب که امسال برای اولین بار امیدواریم که واکسن آنفلوانزا تولید داخل در دسترس قرار گیرد، گفت: برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم فراهم شده که امسال تعداد بیشتری واکسن آنفلوانزا وارد کشور شود.

شانه ساز، حساسیت های بیماری کرونا را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به اینکه این احتمال می رود که در پاییز و زمستان شاهد شیوع همزمان آنفلوانزا و کرونا باشیم، لذا پیش بینی کرده ایم امسال نسبت به سال گذشته، واکسن بیشتری را تهیه کنیم که این کارها انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: واکسن واکسن آنفلوآنزا واکسن آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)

عصر ایران ــ نهادهای فرهنگی و مذهبی کشور امسال بیشتر از 7 هزار میلیارد تومان بودجه می‌گیرند. در این لیست نام نهادهایی هست که احتمالا مردم کمتر آنها را می‌شناسند. حدود 16 هزار میلیارد تومان از این رقم به حوزه‌عهای علمیه می‌رسد.

گزارش را این‌جا ببینید

هزار و 227 میلیارد تومان هم برای کمک به معیشت روحانیون در نظر گرفته شده است. اثرات عملکرد بسیاری از این نهادها در زندگی مردم دیده نمی‌شود. برای مثال اثرات فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی میان مردم به طور دقیق مشخص نیست. بودجه صدا و سیما هم بیشتر از 22 هزار میلیارد تومان است اما در این سال‌ها مخاطبانش را از دست داده. این ارقام در حالی به این نهادها تخصیص داده شده که بسیاری از آثار میراث فرهنگی کشور به دلیل نبود بودجه برای مرمت به حال خود رها شده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • تاکسی بدون خط
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند