Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@07:12:28 GMT

توزیع گوشت قربانی بین خانواده‌های نیازمند در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۷۲۵۰

توزیع گوشت قربانی بین خانواده‌های نیازمند در ملایر

جابری گفت: هفته جاری یک عدد گوسفند از سوی خیران به همت کانون فرهنگی عاشقان مهدی ملایر تهیه و بعد از ذبح بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

«احمد علی جابری» در  گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در دهه ولایت بیش از یکصد  پرس غذای گرم  و بیش از ده بسته  اقلام خشک شامل ماکرونی، روغن و  بسته های ماسک از سوی کانون و خیران بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کانون فرهنگی  و هنری عاشقان مهدی  ملایر  از توزیع 64  بسته  معیشتی بین خانودهای نیازمند در دهه  ولایت به همت این کانون خبر داد و گفت: این بسته ها شامل اقلام مختلف گوشت، برنج حبوبات، مرغ ، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و... است و  با کمک خیران و نیکوکاران و اعضای کانون تهیه شد.

وی  با بیان اینکه برای هر کدام از این بسته‌ها 200 هزار تومان هزینه شد تصریح کرد: همچنین در هفته جاری یک عدد گوسفنداز سوی خیران تهیه و بعد از ذبح گوشت آن بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

وی افزود: علاوه براین  حدود دو میلیون تومان  نیز به صورت نقدی از سوی خیران و نیکوکاران جمع آوری و به خانواده های نیازمند شناسایی شده توسط کانون اهدا شد.

 وی با اشاره به فعالیت‌های این کانون در ایام محرم و صفر افزود: امسال نیز  با توجه به وضعیت کرونا با رعایت  پروتوکل های بهداشتی و بنا به دستور العمل ها  برنامه های خوبی را برای  ماه محرم و صفر  پیش بینی کرده ایم  که بیشتر این برنامه‌ها جمع آوری نذورات و توزیع بین خانواده های نیازمند است

 

 وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر با بیش از دو دهه فعالیت و 150 عضو فعال  در ایام مختلف سال  برنامه‌های مختلف مناسبتی ،.فرهنگی،مذهبی و..  را برگزار می‌کند یاد آور شد  با شیوع کرونا این برنامه ها بیشتر در راستای خدمات رسانی و کمکهای مومنانه به نیازمندان بوده  که طی چند مرحله  کمک های بهداشتی و بسته های حمایتی به همت تعدادی از اعضای کانون، خیران و مردم  از سوی این کانون بین نیازمندان توزیع شده است.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر ذبح گوسفند کانون مساجد بین خانواده های نیازمند برنامه ها بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد