Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:33:54 GMT

فرماندار نیویورک: بازگشایی سینماها اولویت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۷۳۱۱

فرماندار نیویورک: بازگشایی سینماها اولویت ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، کوئومو در کنفرانس خبری در منهتن عنوان کرد: مطمئنم گروهی از مردم می‌گویند نمی‌توانند بدون سینما رفتن زندگی کنند. اما سینما در یک مقیاس نسبی خطر، ضرورت و اولویت پایین‌تری دارد و پرخطر است.

وی افزود: سینما رفتن یعنی تجمع، یعنی یک سیستم تهویه واحد. حتی اگر نصف ظرفیت تماشاچی در سالن بوده و بین شما و هر تماشاچی هم یک یا دو صندلی خالی باشد، برای مدتی طولانی در سالن (سرپوشیده) می‌مانید و این یک موقعیت خطرآفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن‌های سینماها آنقدرها هم ضروری نیستند.

به عقیده این سیاستمدار آمریکایی،  بازگشایی سالن‌های ورزشی در مقایسه با سالن‌های سینما اولویت بیشتری دارد.   

کوئومو و بیل دو بلاسیو شهردار شهر نیویورک پیش‌تر نیز سینماها را از فهرست کسب‌وکارهایی خارج کرده بود که در مرحله چهارم بازگشایی‌ها از اواخر ژوئیه (اوایل مرداد) مجاز به از سرگیری فعالیت خود شدند. در حال حاضر از ۶ هزار و ۲۱ سالن سینما در آمریکا تنها یک هزار و ۳۸۶ سالن فعال هستند که از این تعداد ۳۱۶ مورد به سبک سینما-ماشین کار می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا نیویورک سالن سینما پروندهٔ خبری خسارت اقتصادی کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیویورک سالن سینما ویروس کرونا نیویورک سالن سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند / حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق در میدان باشد
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود