Web Analytics Made Easy - Statcounter

منبر مجازی عاشورا توسط کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه و بهره مندی افراد از فضای معنوی محرم در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

حامدشجاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای طرح منبر مجازی در دهه اول محرم خبر داد و گفت: این تصمیم بر اساس تجربه حاصل از پویش مدافعان افتخاری سلامت آستان قدس رضوی و شناسایی ظرفیت رسانه ای استان و جذب نیروهای متخصص درقالب نذر رسانه رضوی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان با اشاره به اینکه طرح مذکور با مشارکت کانون تبلیغی و مداحان رضوی  انجام خواهدشد؛ افزود: در دهه اول محرم، روزانه به صورت زنده در فضای مجازی از ساعت ۸ صبح همراه با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام، زیارت عاشورا توسط مداحان رضوی پخش خواهدشد.

 

 

وی با بیان اینکه منبر مجازی هم با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و ائمه جمعه استان به مدت 15 دقیقه انجام می شود؛ مصاحبه با هنرمندان شاخص استان که کارها و فعالیت های هنری با محوریت امام رضا انجام داده اند را از دیگر اقدامات این کانون عنوان کرد.

 

 

شجاعی ادامه داد: در ایام محرم و صفر به منظور تکریم و معرفی پیرغلامان رضوی از مداحان،  وعاظ پیشکسوت و افرادی که از کرامات امام رضا بهره مند شدند گزارش به دو صورت مکتوب و فیلم تهیه می شود.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش کانون خادمان رسانه ای استان کرمان را از کانون های فعال کشور در زمینه تولید محتوا و خبر مکتوب با عنوان امام رضا دانست که در سه ماهه نخست امسال بیش از 200 کار گرافیکی در قالب پوستر یا بنر به مناسبت های مختلف در اعیاد مذهبی و شهادت معصومین با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط خادمیاران رسانه استان طراحی و در فضای مجازی و رسانه ها بازنشر داده شده است.

 

 

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان به برنامه های اجرای شده در راستای تکریم کادر درمان هم اشاره کرد و با بیان اینکه در ایام گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران و خبرگزاری های فعال استان با اهدای هدایای متبرک از سوی آستان قدس رضوی تجلیل شد.

 

 

وی تصریح کرد: قریب 200 نفر در کانون رسانه استان در قالب کارگروه های خبر، فیلم و تهیه مستند، عکس وگرافیک، فضای مجازی، آموزش و سوادرسانه ای، نذررسانه رضوی، امورهماهنگی شهرستان ها فعالیت می کنند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: منبر مجازی دهه محرم خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان فضای مجازی منبر مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)