Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:48:36 GMT

رهایی گروگان ۱۴ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۷۴۶۶

رهایی گروگان ۱۴ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه چندار پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد که فردی ناشناس اقدام به ربودن یک نوجوان ۱۴ ساله کرده و پس از خارج شدن از استان البرز با خانواده وی تماس گرفته و درخواست مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در قبال آزادی نامبرده کرده است.

سردار محمدیان گفت: کارآگاهان با راهنمایی خانواده گروگان و انجام تحقیقات گسترده در خصوص نحوه آدم ربایی در نهایت دریافتند که آدم ربا پس از ربودن گروگان به سمت استان اصفهان حرکت کرده و در یکی از شهرستان‌های این استان مخفی شده است.

او افزود: بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با دریافت نیابت قضایی به استان اصفهان اعزام و پس از استعلام‌های انجام شده مخفیگاه متهم را در حوالی شهرستان خمینی شهر ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه کارآگاهان به محل نگهداری فرد ربوده شده اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزاد کردن گروگان در کمتر از ۱۰ ساعت، آدم ربا را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، علت آدم ربایی را طلب مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای خارج شدن از کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهمان آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت