Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دیوان عدالت اداری گفت: قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان است و برقراری ارتباط با رژیم اشغالگر قدس از سوی کشور امارات خیانتی نابخشودنی به امت اسلام است. تاریخ انتشار: 13:33 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۰۰۲

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدکاظم بهرامی» رییس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیئت عمومی با تاکید بر اهمیت قدس شریف برای مسلمانان و حمایت مسلمین از حق مالکیت فلسطینیان بر سرزمین خود، برقراری رابطه رژیم امارات با رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی اسرائیل را خیانتی بزرگ و نابخشودنی به آرمان های اسلامی دانست و خواهان جبران هر چه سریعتر این حرکت از سوی حاکمان امارات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دیوان عدالت اداری در ادامه افزود: در گذشته چنین اقدامی از سوی حاکمان وقت کشور مصر انجام شد که در نهایت با اعتراض مردم این کشور و کشورهای اسلامی مواجه گردید و باعث از دست رفتن اعتبار مصر در جهان اسلام شد و این اقدام حاکمان امارات هم قطعا با مخالفت مردم این کشور و مسلمانان جهان همراه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در این جلسه همچنین به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و درباره فضائل این ماه به  ذکر حدیثی از ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) پرداخت.

بیشتر بخوانید: تقدیر جمعی از دانشگاهیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از دیوان عدالت اداری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری امارات و اسرائیل رژیم صهیونیستی دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی

امیرعبداللهیان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی: افکار عمومی جهان و بویژه جهان اسلام قویاً از ما انتظار دارند تا در نتیجه این اجلاس سران، توصیه و اقدامات مهمی داشته باشیم شامل:

۱- تاکید بر برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله  در رفح و حتی کرانه باختری؛

۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه؛

۳- تبادل اسرا؛

۴- موظف ساختن رژیم اسراییل به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیرو‌های نظامی و تجهیزات آن‌ها از غزه و تضمین بین المللی بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود؛

۵- اعمال تحریم فوری تسلیحاتی و تجاری علیه رژیم اسراییل؛

۶- حمایت از قرار موقت الزام آور دیوان بین الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان جنایات اسرائیل. برای تضمین صلح و امنیت در منطقه و جهان اسلام، باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد