Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک» نزدیک به دو ماه است که با وجود تشدید کرونا در جهان همچنان به فیلمبرداری خود ادامه می دهد، این اقدام تاکنون با مخارج سنگینی برای سازندگان این فیلم روبرو بوده است، این اتفاق تاکنون هزینه ای معادل نه میلیون دلار به همراه داشته و باعث شده تا تمامی عوامل در یک هتل مجزا مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 13:37 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۹۴۵

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک» نزدیک به دو ماه است که با وجود تشدید کرونا در جهان همچنان به فیلمبرداری خود ادامه می دهد، این اقدام تاکنون با مخارج سنگینی برای سازندگان این فیلم روبرو بوده است، این اتفاق تاکنون هزینه ای معادل نه میلیون دلار به همراه داشته و باعث شده تا تمامی عوامل در یک هتل مجزا مستقر شوند.

طی ماه‌های گذشته با اوج گیری شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان اکثریت پروژه های مهم هالیوودی متوقف شد و تمامی آثار در شرف اکران نیز پخش خود را تعویق انداختند، هرچند هنوز زمان دقیقی از بازگشایی رسمی سینماهای هالیوود در دست نیست اما شروع تولید پروژه های مهم می‌تواند نویدبخش بازگشت سینما به روال قبل باشد. 

در این میان کریستوفر نولان کارگردان برجسته سینمای جهان از جمله سردمداران بازگشایی سینماها است، وی می خواهد فیلم خود را با نام «تنت» به عنوان اولین فیلم بعد از بازگشایی سینماها اکران کند. 

کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش ایان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، جیک جانسون در نقش لوری کورترس و عمر سی در نقش بری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

کریس پرت در نقش اوون گریدی بار دیگر به دنبال موفقیت‌های دو نسخه قبلی این فیلم در گیشه است، پرت سال گذشته انیمیشن موفق «به پیش» را در گیشه داشت، اثری که در صورت برگزاری اسکار از شانس‌های آکادمی به حساب می‌آید.

ترورو در مصاحبه‌ای طی اکران نسخه دوم فیلم در پاریس اعلام کرد که: فیلم سینمایی Jurassic Park باید بتواند مانند مجموعهٔ Star Wars باشد که چندین کارگردان مخلتف توانایی ادامه دادن راه کارگردان قبلی را داشته باشند و چیز بسیار متفاوت و جالبی خلق کنند.

اما با این حال ترورو در ادامه تصحیح کرد که او در آینده خود را به طور کلی از این مجموعه جدا نخواهد کرد. من به نوع دیگری در ساخت دنباله فعالیت خواهم داشت ولی نه به عنوان کارگردان.

بعد از حضور موفق جهان ژوراسیک و فروش ۱٫۵ میلیارد دلاری در سینمای جهان، کالین ترورو ساخت قسمت نهم از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» را بر عهده گرفت. قرار است قسمت نهم «جنگ ستارگان» در سال ۲۰۱۹ میلادی اکران شود، اما مراحل ابتدایی تولید از اواخر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا از این نسل‌کشی از دانشگاه‌های آمریکا آغاز شد و این خیزش به دانشگاه‌های سراسر دنیا گسترش یافته و ادامه دارد.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت ۲۰۵ روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند؛ اعتراضاتی که احتمال بازداشت و دستگیری نتانیاهو به‌عنوان جنایتکار جنگی از سوی سازمان ملل را تقویت کرد.

دانشجویان دانشگاه‌ها کشورمان نیز در حمایت از این خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ظهر امروز نیز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند وضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و ادامه این اعتراضات، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانشجویان شریف پای کار آزادی‌خواهان جهان هستند   دانشجویان دانشگاه شریف در این تجمع اعلام کردند که از آزادی خواهان جهان حمایت می کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است