Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از بررسی وضعیت آمایش سرزمینی و نحوه توزیع اعتبارات در سطح استان ها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون بحث آمایش سرزمینی و توسعه متوازن استان های کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این شد تا در جلسات آینده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی دعوت بعمل آید تا گزارشی از روش ها و نحوه توزیع اعتبارات بودجه ای در سطح استان ها به اعضای کمیسیون ارائه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: نحوه و چگونگی توزیع اعتبارات بودجه ای و منابع مالی در هریک از استان ها از مسائل حائز اهمیت است و باید عدالت در توزیع رعایت شود. قرار بر این شد تا گزارشی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به اعضای کمیسیون ارائه شود تا نظارتی بر معیارها و ملاک هایی که در توزیع اعتبارات لحاظ شده، صورت گرفته و عدالت در توزیع منابع مالی رعایت گردد. پیگیری سند ملی آمایش سرزمینی در دستور کار کمیسیون است.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: رسیدگی به طرح مجامع صنفی و سازمان های مردم نهاد که از شورای نگهبان اعاده شده بود از دیگر دستور کارهای کمیسیون بود. جداسازی گروه های سیاسی و صنفی بر اساس اهداف و فعالیت ها از اهداف این موضوع بود و به منظور تامین نظر شورای نگهبان بحث و بررسی پیرامون آن صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سند آمایش سرزمینی توزیع اعتبارات آمایش سرزمینی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان