Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:53:40 GMT

۵۷نفر از محکومان جرایم غیرعمد در قزوین آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۷۹۸۸

۵۷نفر از محکومان جرایم غیرعمد در قزوین آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین ضمن تبریک سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: فداکاری و از جان گذشتگی های آزادگان، تابلویی از عظمت روحی آنها را به نمایش گذاشت و نشان داد، با نیروی ایمان و اراده می شود بر رنج ها و دشواری ها غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قدرتی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی افراد و آحاد جامعه نسبت به یکدیگر اظهار کرد: گام های خیرخواهانه ای که ستاد دیه استان با جذب کمک های خیرین در راستای آزاد سازی زندانیان بر می دارد باعث رضایت خداوند و کاسته شدن آسیبهای اجتماعی می شود.
او در مجمع خیران با اشاره به آزادی ۳۶زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای امسال گفت: میزان بدهی این افراد ۵میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بود که  سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان آن از سوی شکات بخشیده شد.
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: محکومان مالی و جرایم غیر عمد استان حدود ۱۵۰نفر است که امروز نیز  ۲۱نفر آنان  با تلاش های ستاد دیه، اداره کل اوقاف، بنیاد مستضعفان و کمک های خیرین با مبلغ بدهی هر نفر بالغ بر ۲۰میلیون تومان که مجموعا حدود ۵۵۰میلیون تومان بود آزاد شدند و در نظر داریم تا ظرف چند ماه آینده محکومین مالی با بدهی هر نفر تا سقف ۵۰میلیون تومان را نیز آزاد کنیم.
رییس کل دادگستری اظهارکرد: باید تلاش کرد موقوفه‌ای با هدف کمک به مددجویان نیازمند توسط خیرین ایجاد شود.

۴۶

کد خبر 1423060

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • راهکارهای سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • راهکار سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری چیست؟
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا