Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه ترکیه برنامه پروازی خود به ایران را اعلام کرده است، اظهار داشت: ترکیش ایرلاین، شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، در جدیدترین بروزرسانی برنامه‌های پروازی خود اعلام کرد، از اوایل سپتامبر پرواز‌های خود را به ۵ شهر ایران از سر می‌گیرد.

وی درباره جزییات پرواز‌های ترکیه به ۵ شهر تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان گفت: طبق برنامه اعلام شده ترکیه از اول سپتامبر ۲۱ پرواز در هفته به تهران، ۴ پرواز در هفته به تبریز و شیراز و از پنجم سپتامبر ۲ پرواز در هفته به مشهد و اصفهان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: با از سرگیری پرواز‌های ترکیه به ایران، پرواز‌های ایران به شهر‌های ترکیه هم آغاز خواهد شد و به این صورت نیست که پرواز‌ها فقط با ایرلاین ترکیه انجام شود.
بیشتر بخوانید: اعلام شرایط و جزییات پرواز تهران به اتریشاسعدی سامانی درباره احتمال افزایش قیمت بلیت پرواز‌های ایران و ترکیه تاکید کرد: نرخ بلیت هواپیما در مسیر‌های خارجی تابع نرخ دلار است، اما به طور مستقیم به تعداد پرواز‌ها و میزان تقاضا بستگی دارد. اگر تعداد پرواز‌ها کم و تقاضا بالا باشد احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به برقراری تور‌های ترکیه گفت: فعلا در این مرحله درباره پرواز‌های بین دو کشور تصمیم گیری شده است و هنوز هیچ تصمیمی درباره برقراری تور‌های مسافرتی و گردشگری ترکیه اخذ نشده است. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پروازهای خارجی هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، عادت به باخت و ناکامی با حضور مسعود شجاعی در هوادار به عنوان سرمربی از سر بنفش‌های تهرانی افتاد و آنها حالا تیم سرسختی شده‌اند.

هوادار با مسعود شجاعی طی ۱۴ بازی ۶ پیروزی، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور مدعی را به ثبت رسانده و حالا شرایطش در جدول خوب شده است.

این تیم در هفته بیست و پنجم موفق شد صنعت نفت آبادان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و با ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول جای بگیرد.

هواداری‌ها با شجاعی یک فوتبال هجومی را ازائه می‌دهند که همراه با نتیجه هم بوده و آنها در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند‌.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند