Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ذوالفقار یزدانمهر، معاون مشارکت های مردمی،موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشوردر شبکه خبر با اشاره به برگزاری پویش «ایران همدل»،گفت: این پویش به صورت متمرکز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، وزارت ارتباطات، سازمان بهزیستی و صدا و سیما از عید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود تا از این طریق کمک‌های خیرین و مردم را جمع‌آوری و به دست نیازمندان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به عنوان شعار پویش ایران همدل، افزود: مردم می‌توانند با شماره کارت 6277607777777777 و #14* در این پویش مشارکت کرده و کمک‌های خود را ارائه کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان، گفت: این پویش نیز با استقبال خوب مردم روبرو شد؛ به طوری که حدود 281 میلیارد تومان مشارکت نقدی و غیرنقدی به سازمان بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت پوشش آن صورت گرفت و به دست جامعه هدف رسید.

یزدانمهر با اشاره به تفاوت پویش ایران همدل با پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان،گفت: تفاوت این دو پویش این است که پویش ایران همدل به صورت متمرکز بوده و مجموع کمک‌ها در یک شماره حساب جمع می‌شود و بین مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن 260 هزار دانش‌آموز و32 هزار دانشجو در سازمان بهزیستی،گفت: در پویش مشق مهر سال گذشته لوازم التحریر و کوله‌پشتی به دانش‌آموزان تحت پوشش داده شد که امسال نیز این پویش اجرا خواهد شد. همچنین رئیس بنیاد مستضعفان اعلام آمادگی کرده تا به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش تبلت کمک آموزشی اهدا کند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به برنامه‌های جمع آوری نذورات هیأت‌های مذهبی و خیرین در ماه محرم، گفت: بسته‌های معیشتی و بهداشتی ـ‌ درمانی در اختیار مددجویان، معلولان، سالمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد؛ ضمن اینکه با همکاری شهرداری و هیأت‌های مذهبی، 150 مکان در تهران مشخص شده تا نذورات و کمک‌های خیرین جمع آوری و بین مددجویان این سازمان توزیع شود.

یزدانمهر با اشاره به جمع آوری جیره خشک نذورات مردم در هیأت‌های مذهبی و توزیع آن بین مددجویان سازمان بهزیستی، تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها یکی از اولویت‌های این سازمان آن است که لوازم التحریر مورد نیاز کل دانش‌آموزان تحت پوشش را تأمین کند.

وی با تأکید بر اینکه وسایل بهداشتی، دارویی و درمانی همچنان از اقلام مورد نیاز مراکز نگهداری سالمندان و معلولان سازمان بهزیستی است، گفت: امیدواریم با این کمک‌ها همه مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش بتوانند از کمک‌های معیشتی و نذورات مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

20 / 20 ذوالفقار یزدانمهر معاون مشارکت های مردمی بهزیستی از همدیگر گره‌گشایی کنیم ایران همدل پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان جمع آوری نذورات هیأت‌های مذهبی و خیرین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون مشارکت های مردمی بهزیستی ایران همدل پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان معاون مشارکت های مردمی پویش ایران همدل سازمان بهزیستی هیأت های مذهبی جمع آوری تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه