Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:38:21 GMT

کاشان| وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی آران و بیدگل بحرانی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۸۱۷۵

کاشان| وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی آران و بیدگل بحرانی است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تاکید بر لزوم ورود مراکز علمی ویژه پایداری آب‌های زیرزمینی گفت: وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی آران و بیدگل بحرانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، اسماعیل بایبردی پیش از ظهر امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان آران و بیدگل وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی این شهرستان را بحرانی دانست و اظهار داشت: لازم است ارگان‌ها و نهادها به ویژه دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای پایداری آب‌های زیرزمینی ورود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ضمن تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب توسط مشترکین افزود: پژوهشگران دان کو مراکز دانش‌بنیان برای حل مشکل آ 33 ب باید وارد میدان شده و به دولتمردان و مسئولان اجرایی راهکارهای عملیاتی بدهند تا مشکلات در این زمینه به حداقل کاهش پیدا کند.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به نقش آب در توسعه صنایع و شکوفایی اقتصادی ابراز داشت: 120 کنتور هوشمند آب در دشت‌های اصلی شهرستان آران و بیدگل نصب شده و در این راستا نیز 22 حلقه چاه غیرمجاز نیز شناساسیی و مسدود شده است.

نماینده اردبیل در مجلس: برطرف شدن بحران آب شرب در اردبیل نیازمند مدیریت بهینه استبحران آب در سرزمین آب‌های روان / ‌چرا آب رودخانه بشار ‌به ‌دریا می‌ریزد؟گزارش| بحران آب در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد/ دخترانی که کوله‌بر آب شده‌اند‌+ فیلم

وی ضمن تاکید بر تشکیل کارگروه ویژه ایجاد نظام تدبیر آب در شهرستان آران و بیدگل گفت: لازم است تا کشت زعفران، گل محمدی، مدل‌های گلخانه‌ای مثل کشت هیدروپونیک و آیروپونیک در شهرستان آران و بیدگل توسعه و ترویج یابد نصچصچح،، در حوزه مشاورزی شاهد کاهش مصرف آب باشیم.

بایبردی با بیان اینکه توسعه اقتصادی 8ش به حفظ منابع آب و استفاده بهینه آن است، تصریح کرد: از 150 کیلومتر رودخانه‌های فصلی شهرس تان آران و بیدگل، 85 کیلومتر نیاز به لایروبی دارد که در این زمینه بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... گزارش| تداوم خشکسالی در فلات مرکزی ایران/ دست خالی کشاورزان اصفهانی‌‌ در روزهای بحران آب بحران آب در استان کرمان جدی شد / چه لزومی دارد برای حمام حتما از آب شرب استفاده شود؟ معاون وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل: بحران آب در کشور بسیار جدی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| تداوم خشکسالی در فلات مرکزی ایران/ دست خالی کشاورزان اصفهانی‌‌ در روزهای بحران آب بحران آب در استان کرمان جدی شد / چه لزومی دارد برای حمام حتما از آب شرب استفاده شود؟ معاون وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل: بحران آب در کشور بسیار جدی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۵ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۶ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۷ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۸ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان گزارش| در رثای خلبانی که از فرمانده معظم کل قوا نشان فتح گرفت / شهید ‌بالازاده چگونه رکورددار پرواز عملیاتی شد؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| هشدار احزاب و نیروهای ملی درباره سوء استفاده‌های دشمن از انفجار بیروت علیه مقاومت قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • خطرناک‌ ترین استان در بحران فرونشست
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان