Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی به باشگاه پورتو بسیار نزدیک شده است.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه فصلی درخشان را در لیگ پرتغال سپری کرد و گزینه شماره یک پورتو برای تقویت خط حمله این تیم است. بنفیکا در نقل و انتقالات بسیار قدرتمند ظاهر شده و پس از جذب لوکا والدشمیت و اورتون سوارس برای خط حمله خود، به زودی انتقال ادینسون کاوانی را نهایی خواهد کرد اما پورتو نیز بیکار ننشسته و می خواهد یکی از بهترین مهاجمان لیگ پرتغال را جذب کند تا بتواند با بنفیکا رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه پرتغالی او ژوگو، طی روزهای آینده، یک جلسه تعیین کننده میان سران پورتو و ریو آوه بر سر انتقال مهدی طارمی برگزار می شود و در صورت حاصل شدن توافق در این جلسه، مهدی طارمی را باید احتمالا بازیکن پورتو پرتغال بدانیم. با این وجود پورتو با توجه به مشکلات فیرپلی مالی، باید ابتدا یک بازیکن بفروشد و سپس با پیشنهادی 5 الی 6 میلیون یورویی، مهدی طارمی را از ریو آوه به خدمت خواهد گرفت. طارمی پیش تر با پورتو به توافق شخصی رسیده است و مشکلی از بابت توافق بازیکن و باشگاه وجود ندارد.

همچنین بخوانید:

مهدی طارمی با پورتو به توافق رسید/ ادعای آبولای پرتغال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد