Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:57:56 GMT

تکذیب خبر استعفای وزیر امور خارجه بلاروس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۸۴۸۸

تکذیب خبر استعفای وزیر امور خارجه بلاروس

‍‍‍‍‍‍

بعد از انتشار خبر استعفای سفیر بلاروس در جمهوری اسلواکی، شایعاتی نیز درباره استعفای وزیر امور خارجه این کشور شنیده شد که مقامات مینسک، این مسئله را تکذیب می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، منابع دیپلماتیک در وزارت امور خارجه بلاروس امروز، سه شنبه، برخی گزارشات منتشره درباره استعفای "ولادیمیر مکی" وزیر امور خارجه این را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع تأکید کردند: «این خبر با واقعیت مطابقت ندارد. ولادیمیر مکی، در محل کار خود حضور داشته  و در حال انجام وظایف خویش است.»

پیش از این، در شبکه‌های اجتماعی گزارشی مبنی بر استعفای وزیر امور خارجه بلاروس منتشر شده و یادآوری شد که وی نامه استعفای خود را امضاء  و به "الکساندر لوکاشنکو" داده است.

این در حالی است که صبح امروز، سه شنبه، مشخص شد که "ایگور لشنیا" سفیر بلاروس در جمهوری اسلواکی، که علناً از معترضین در کشورش حمایت کرده بود، از سمت خود استعفا داده است. چند روز پیش، وی نخستین رئیس نمایندگی دیپلماتیک بلاروس بود که در حمایت از معترضین به نتیجه انتخابات در این کشور، سخنرانی کرد.

استعفای دولت بلاروس برای تشکیل کابینه جدیددستور لوکاشنکو برای جلوگیری از اقدامات غیرقانونی در بلاروس

طبق اطلاعات کمیته مرکزی انتخابات بلاروس، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری کنونی توانست 80.08 درصد آراء و "سوتلانا تیخانوفسکایا" - نامزد مخالفان، 10.09 درصد آراء را بدست آورد. مخالفان این نتیجه را به رسمیت نمی شناسند. اعتراضات به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری برای هشتمین روز متوالی است که در مینسک و دیگر شهرهای این کشور ادامه دارد و به اعتصابات گسترده در کارخانه‌های بزرگ بلاروس نیز منجر شده است.    

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بلاروس بیشتر بخوانید... هشدار لوکاشنکو درباره تبدیل بلاروس به "منطقه بازدارندگی" علیه روسیه مانور نظامی ارتش بلاروس در مرز جمهوری لیتوانی رقیب انتخاباتی لوکاشنکو از اروپایی‌ها کمک خواست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هشدار لوکاشنکو درباره تبدیل بلاروس به "منطقه بازدارندگی" علیه روسیه مانور نظامی ارتش بلاروس در مرز جمهوری لیتوانی رقیب انتخاباتی لوکاشنکو از اروپایی‌ها کمک خواست واژه های کاربردی مرتبط بلاروس پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ خطر مرگ از بیخ گوش ترامپ گذشت ۲ شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! ۳ اقامه نماز برای اماراتی‌ها در مسجد الاقصی حرام اعلام شد ۴ نیروی هوایی آمریکا حادثه هواپیمای ترامپ را تایید کرد ۵ تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۶ روایت متفاوت سیاستمدار ایتالیایی از ایران ۷ رسانه روس: رای گیری شورای امنیت سیلی ایران به ترامپ بود ۸ رسانه قطری خبر داد: فشار آمریکا بر دولت عراق برای عدم واکنش به توافق امارات و رژیم اسرائیل مهمترین اخبار بین الملل سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است تشکیل دولت و رای دادگاه رفیق حریری؛ سرفصل تشدید تحرکات بین‌المللی ضد حزب‌الله نیویورک تایمز: ترامپ احتمالا در انتخابات تقلب می‌کند وقتی رژیم صهیونیستی آب پاکی را روی دست امارات ریخت/ نتانیاهو: توافق عادی سازی شامل معامله سلاح نیست مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| هشدار احزاب و نیروهای ملی درباره سوء استفاده‌های دشمن از انفجار بیروت علیه مقاومت قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بلاروس بلاروس وزیر امور خارجه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری ایران و «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، طرفین در این تماس آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود