Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب امین زاده روز سه شنبه در جلسه تعامل و رفع موانع معدن کاران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سال جاری به عنوان سال توسعه معادن و صنایع معدنی نامگذاری شده است، افزود: تسهیل امور و رفع مشکلات بهره برداران معادن استان در سال جهش تولید در اولویت برنامه های سازمان بوده و در جلسات تعامل با توجه به قوانین جاری، تصمیمات خوبی به نفع سرمایه گذاری در اکتشافات معدنی اتخاذ می شود و از طریق تعامل و هم افزایی با دستگاه های متولی برای رفع مشکلات معدن کاران حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش اکتشافات معدنی و شناسایی پهنه های جدید در سال جاری، افزود: رعایت تمام دستورالعمل های قانونی و ضوابط زیست محیطی و منابع طبیعی لازمه سرمایه گذاری برای اکتشاف معادن بوده و به شرط عدم تخریب محیط زیست استان شناسایی ها آغاز شده است.

امین زاده با بیان اینکه تسهیل فرایند شناسایی و مطالعه پهنه های معدنی ضرورت دارد، اظهار کرد: شرایط برای رفع مشکلات معدن کاران در جلسات تعاملی به صورت هفتگی با بررسی های دقیق و کارشناسی فراهم است و پی گیر اثربخشی مصوبات خواهیم بود.

وی بازگشت واحدهای معدنی راکد و نیمه فعال به چرخه فعالیت را یکی از اولویت های مهم سازمان در سال جاری برشمرد و گفت: با فعال شدن دبیرخانه و هم افزایی بیشتر مدافع و حافظ معدن و معدن کاران خواهیم بود.

وی شناخت کامل از مشکلات و موانع توسعه معدنی را بسیار راه گشا در مسیر توسعه معادن و صنایع معدنی دانست و بر ضرورت ارزیابی خروجی جلسات تعاملی و اثربخشی مصوبات تأکید کرد.

مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی نیز در ادامه این نشست با تأکید بر ضرورت بررسی دقیق نتایج حاصل از جلسات تعامل با معدن کاران، گفت : سال معدنی برای رونق تولید و افزایش اشتغال بوده بر این اساس حمایت واقعی از معدن کاران با حفظ منابع طبیعی حرکت می کنیم.

مهردادی افزود: خروجی جلسات تعاملی باید منجر به جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و رونق تولید شود.

در جلسه تعامل با معدن کاران که با حضور مدیران اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد جمعی از واحدهای معدنی به بیان مشکلات و مسائل پیرامون پهنه های معدنی خود پرداختند و در ادامه با بررسی های کارشناسی و بحث و گفتگوهای تخصصی، تمهیدات لازم برای رفع موانع تولید و تداوم فعالیت واحدهای معدنی استان پیش بینی شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی صمت منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی صمت منابع طبیعی آذربایجان شرقی صمت منابع طبیعی آذربایجان شرقی منابع طبیعی جلسات تعامل معدن کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، اهالی روستای حسین آباد بخش باغ صفای شهرستان سرچهان، دو سالی است پیگیر لغو فعالیت معدن سنگی هستند که معتقدند علاوه بر پوشش گیاهی منطقه؛ دامداری و کشاورزی شان را هم نابود می‌کند.
با وجود پیگیری‌های متعدد، گویا زور بهره برداران به خواسته اهالی این روستا می‌چربد.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما برای چندمین بار این موضوع را پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی