Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمند سازی سازمان بهزیستی با اشاره به اجرای پویش ایران همدل در ماه محرم و صفر، گفت:‌خیرین و شهروندان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را در ۱۵۰ مکان در تهران تحویل داده یا از طریق شماره حساب واریز کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذوالفقار یزدانمهر، معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشوردر شبکه خبر با اشاره به برگزاری پویش «ایران همدل»، اظهار داشت: این پویش به صورت متمرکز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، وزارت ارتباطات، سازمان بهزیستی و صدا و سیما از عید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود تا از این طریق کمک‌های خیرین و مردم را جمع‌آوری و به دست نیازمندان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به عنوان شعار پویش ایران همدل، افزود: مردم می‌توانند با شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ و #۱۴* در این پویش مشارکت کرده و کمک‌های خود را ارائه کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان، خاطرنشان کرد: این پویش نیز با استقبال خوب مردم روبرو شد؛ به طوری که حدود ۲۸۱ میلیارد تومان مشارکت نقدی و غیرنقدی به سازمان بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت پوشش آن صورت گرفت و به دست جامعه هدف رسید.

یزدانمهر با اشاره به تفاوت پویش ایران همدل با پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان، بیان داشت: تفاوت این دو پویش این است که پویش ایران همدل به صورت متمرکز بوده و مجموع کمک‌ها در یک شماره حساب جمع می‌شود و بین مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۲۶۰ هزار دانش‌آموز و ۳۲ هزار دانشجو در سازمان بهزیستی، ابراز داشت: در پویش مشق مهر سال گذشته لوازم التحریر و کوله‌پشتی به دانش‌آموزان تحت پوشش داده شد که امسال نیز این پویش اجرا خواهد شد. همچنین رئیس بنیاد مستضعفان اعلام آمادگی کرده تا به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش تبلت کمک آموزشی اهدا کند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به برنامه‌های جمع آوری نذورات هیأت‌های مذهبی و خیرین در ماه محرم، یادآور شد: بسته‌های معیشتی و بهداشتی ـ درمانی در اختیار مددجویان، معلولان، سالمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد؛ ضمن اینکه با همکاری شهرداری و هیأت‌های مذهبی، ۱۵۰ مکان در تهران مشخص شده تا نذورات و کمک‌های خیرین جمع آوری و بین مددجویان این سازمان توزیع شود.

یزدانمهر با اشاره به جمع آوری جیره خشک نذورات مردم در هیأت‌های مذهبی و توزیع آن بین مددجویان سازمان بهزیستی، تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها یکی از اولویت‌های این سازمان آن است که لوازم التحریر مورد نیاز کل دانش‌آموزان تحت پوشش را تأمین کند.

وی با تأکید بر اینکه وسایل بهداشتی، دارویی و درمانی همچنان از اقلام مورد نیاز مراکز نگهداری سالمندان و معلولان سازمان بهزیستی است، گفت: امیدواریم با این کمک‌ها همه مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش بتوانند از کمک‌های معیشتی و نذورات مردم استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محرم صفر پویش همدلی ستاد اجرایی فرمان امام معاون مشارکت های مردمی پویش ایران همدل سازمان بهزیستی دانش آموزان جمع آوری تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند