Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش طی بخشنامه‌ای به ادارات کل و حوزه‌های تابع، مراکز و مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات آموزشی اعلام کرد: "با توجه به اینکه برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی در زمینه ارتباطات بین‌المللی و پی گیری امور مربوط به اجرای آن از وظایف مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور است، هرگونه ارتباط مکاتبه‌ای، تلفنی، حضوری و الکترونیکی و همکاری با سفارتخانه‌ها، مؤسسات و نهادها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای اعم از اعزام و پذیرش هیئت‌های خارجی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با آن‌ها، برگزاری اجلاسیه‌ها، جشنواره‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی بین‌المللی و منطقه‌ای، مشارکت دانش آموزان و معلمان در مسابقات اعلام شده توسط سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، اعزام و پذیرش و گروه‌ها، هیئت‌های علمی و آموزشی معلمان و دانش آموزان در حوزه بین‌المللی و بازدید از مدارس و مؤسسات آموزشی و… با هماهنگی و نظارت مرکز یاد شده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین؛ مؤکداً اعلام می‌دارد برقراری هرگونه ارتباط با مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و سفارتخانه‌های خارجی منحصراً از طریق مرکز امور بین‌الملل مجاز است، همچنین بر ممنوعیت ارتباط مستقیم ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و حوزه‌های زیرمجموعه آن‌ها با سفارتخانه‌های کشورهای خارجی و سازمان‌های بین‌المللی تأکید می‌شود، درنتیجه ورود کارکنان سفارتخانه‌ها، مؤسسات، نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به ادارات کل و حوزه‌های تابع، مراکز و مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات آموزشی، بدون مجوز مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور ممنوع است. "

کد خبر 5002032

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه مدارس خارج از کشور ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی روز خبرنگار سال تحصیلی جدید محرم 99 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وضعیت راهها رییس شورای شهر تهران پیش بینی وضعیت هوا انفجار بیروت سرهنگ نادر رحمانی سازمان های بین المللی سازمان های بین المللی بین المللی و منطقه ای سفارتخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیمان باباخانی امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری های به عمل آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش وپرورش در سنوات گذشته، برنامه ریزی های انجام شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

باباخانی گفت: برنامه ریزی ها و برآوردهای لازم در این خصوص انجام شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری از ساماندهی هرچه بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می کند.

باباخانی گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآوردهای دقیق انجام شده و امیدواریم با برنامه ریزی های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش آموزان برداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین از آموزش های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه ای خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس