Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@21:36:56 GMT

حاجیلو: از سعادتمند گلایه ای ندارم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۹۴۲۰

حاجیلو: از سعادتمند گلایه ای ندارم

مسئول پیشین آکادمی استقلال می گوید گلایه ای از مدیرعامل باشگاه نداردو برای مراغه چیان آرزوی موفقیت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، اصغر حاجیلو که به مدت یکسال مسئولیت مدیریت آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و چند روز قبل جایش را به سعید مراغه چیان داد، در این باره عنوان کرد: من برای آقای سعادتمند به عنوان انتخاب وزیر ورزش احترام زیادی قائل هستم و ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه این حق را دارد که بر اساس تفکراتش انتخاب های خود را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: چیزی که برای من مهم است، در طول یکسال وظیفه ام را به بهترین شکل ممکن انجام دادم و مدیران و مربیانم را در طول یکسال پاک و مطهر نگه داشتم. ذی حسابی باشگاه به طور کامل در جریان مسائل هست. خوشحالم که 5، 6 بازیکن در رده های سنی مختلف به اردوهای تیم ملی دادیم که در راس آنها امیرحسین خدامرادی است که خودم او را از همدان به آکادمی آوردم.خوشحالم که همین حالا 3 بازیکن خوب تحویل تیم بزرگسالان استقلال دادم و مسئولیتم را به این شکل به پایان رساندم.


مسئول پیشین آکادمی استقلال همچنین گفت: از آقای سعادتمند گلایه ای ندارم و برای ایشان احترام قائلم. قرار نیست هروقت کسی درون باشگاه است و همه چیز را گل و بلبل توصیف کند و وقتی رفت روبه انتقاد بیاورد. خداراشکر که ما سالم کار کردیم و همه چیز خوب پیش رفت.


حاجیلو در پایان افزود:برای آقای مراغه چیان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آکادمی استقلال را همینطور پاک حفظ کنند. این آکادمی را من از بی اخلاقی ها نجات دادند و فضایی ایجاد کردیم برای کسانی که می خواهند فوتبال بازی کنند. در طول یکسال یک ریال پول به 4 رده داده نشد اما مردانه ایستادند و من از آنها تشکر می کنم.

استقلال تهران احمد سعادتمند اصغر حاجیلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند اصغر حاجیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما مدتی است در جاده ناهارخوران واقع در شهرک آپادانا مقابل آپادانای ۱۱ شهر گرگان اقدام به نصب دکل مخابرات در داخل جنگل کرده اند. این موضوع رنجش شهروندان گرگانی را در پی داشته است و بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده اند تا دکل‌های مخابراتی در اطراف این جنگل قرار داده شود تا از تخریب بخشی از جنگل جلوگیری شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت شما بخیر، قرار است دکل مخابرات در داخل جنگل شهر گرگان در مقابل شهرک آپادانا قرار دهند این اتفاق موجب تخریب قسمت‌هایی از جنگل می‌شود و ما بار‌ها درخواست کردیم این پروژه را در داخل جنگل اجرا نکنند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید:

نگرانی شهروند تهرانی از برج سازی در جنب باغ گیاه شناسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • ببینید | گلایه آیت الله هاشمی از بی ارزش شدن پولی ملی/ افغانی‌ها و عراقی‌ها ما را مسخره می کنند
  • گلایه برخی گندم کاران کرمانی از تاخیر در پرداخت پول گندم
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • بخش تولید شرایط ایده‌آلی ندارد/ گلایه فعالان اقتصادی از مالیات
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم