Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@00:24:25 GMT

جزئیات ارائه تسهیلات خرید کالای منزل

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۹۴۲۳

جزئیات ارائه تسهیلات خرید کالای منزل

خبرگزاری آریا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای خرید لوازم خانگی تا سقف 50 میلیون تومان وام برای بازنشستگان در نظر گرفته شده و پرداخت به تناسب حقوق بازنشستگان خواهد بود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای خرید لوازم خانگی تا سقف 50 میلیون تومان وام برای بازنشستگان در نظر گرفته شده و پرداخت به تناسب حقوق بازنشستگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتخاری بیان داشت: ارائه تسهیلات بلندمدت برای خرید کالای خانگی از جمله طرح های رفاهی که از هفته آینده عملیاتی می شود.
وی ادامه داد: در این طرح بازنشستگان می توانند با اقساط بلندمدت 5 ساله نسبت به خرید کالای خانگی با کیفیت مثل تلویزیون، یخچال و غیره اقدام کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای خرید لوازم خانگی تا سقف 50 میلیون تومان وام برای بازنشستگان در نظر گرفته شده و پرداخت به تناسب حقوق بازنشستگان خواهد بود.
وی افزود: طبق معمول افرادی که حقوق پائین تری دارند سقف پرداخت وام هم کمتر خواهد بود چون باید توان بازپرداخت هم داشته باشند.
افتخاری اظهارداشت: بازنشستگان عزیز هم می توانند برای جهیزیه فرزندان و هم برای تهیه لوازم زندگی خودشان از این تسهیلات استفاده کنند.
وی ادامه داد: برای خرید کالاهای ضروری از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در سال سه میلیون و 600 هزار تومان تسهیلات قرض الحسنه با نرخ دو درصد برای بازنشستگان در نظر گرفته شده که در سه قالب یک میلیون و 200 هزار تومان در سه نوبت به کارت بازنشستگان بصورت اعتباری شارژ می شود وبعد طی دوره ای با یک ماه تنفس در چهار قسط از حقوق شان کسر خواهد شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: علاوه بر این صندوق امسال به بازنشستگان تسهیلات ضروری قرض الحسنه به مبلغ 10 میلیون تومان پرداخت می کند.
وی اضافه کرد: این تسهیلات پیش از این هفت میلیون تومان بود که اکنون به 10 میلیون تومان افزایش یافته است.
افتخاری بیان داشت: امسال 350 هزار فقره وام قرض الحسنه 10 میلیونی برای بازنشستگان تدارک دیده شده که آخر هر ماه به تعدادی به نوبت پرداخت می شود.
وی ادامه داد: مضاف بر این تسهیلات فصلی به مبلغ 20 میلیون تومان برای ازدواج فرزندان بازنشستگان در نظرگرفته شده که هر فصل بر اساس قرعه کشی به کسانی که فرزندان در آستانه ازدواج دارند، تعلق می گیرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عمده این کارها طرح ها مشارکتی بوده و منابع صندوق درگیر آن نیست.
وی افزود: صندوق توانسته با مشارکت و تعامل بانک عامل و هم شرکت ها و سازمان های که با این مجموعه همکاری می کنند تسهیلات مزبور را برای بازنشستگان عزیز ایجاد کند.
افتخاری بیان داشت: صندوق بازشستگی منابع آن چنانی ندارد که بخواهد طرح های بزرگی را اجرا کند.
وی همچنین در خصوص سامانه جامع ثبت اطلاعات املاک نیز توضیح داد: این سامانه پس از تعطیلات نوروز سال جاری عملیاتی شده و املاک متعلق به صندوق در آن در حال ثبت و ضبط است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق طیف مختلف و متنوعی از املاک را در اختیار دارد که ضرورت ایجاب می کرد ابتدا این املاک شناسایی، ثبت و در عین حال آخرین وضعیت آن ها مشخص می شد.
وی افزود: با توجه به در اختیار داشتن تعداد بالایی از املاک و مستغلات در صندوق بازنشستگی کشوری، ساماندهی املاک و مستغلات صندوق همواره مورد توجه و نظر مسئولان صندوق بوده که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته هم اکنون در حال عملیاتی شدن است.
افتخاری درادامه یادآورشد: سامانه جامع املاک به منظور مستندسازی اموال غیرمنقول صندوق بازنشستگی کشوری طراحی و ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برای بازنشستگان در نظر گرفته شده میلیون تومان برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: رسانه‌ها باید فضای تبلیغاتی خود را در این بخش به کار گیرند و ارزش کار را بیان کنند دین اسلام به کارگر اهمیت می‌دهد و مصرف گرایی را نهی می‌کند.

 وی ادامه داد: همگان باید به تولید و اشتغال ترغیب کنند چراکه با نگاهی گذرا می‌توان دریافت که رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) اهل کار بودند.
خطیب جمعه کرج گفت: بخشی از امنیت شغلی کارگران که رهبر معظم انقلاب فرمودند برعهده دستگاه‌های اجرایی است و بخشی هم مردم دخیل هستند که باید مردم گفتمان سازی برای خرید کالای ایرانی به عنوان حاصل کار کارگرایرانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه گفتمان غالب باشد.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم گفت: ویژگی‌های معلم تراز انقلاب اسلامی را باید در شهید مطهری که خصوصیات ویژه‌ای داشت جستجو کرد.
وی افزود: مهمترین راهبرد انقلاب تربیت نسل عالم با فرهنگ و آموزه‌های اهل بیت (ع) است؛ فعالان جبهه انقلاب باید مراقب باشند که نظام آموزشی گرفتار اسناد ۲۰۳۰ یا سکولار نشود؛ معلمی جلوه‌ای از هنر الهی است و روز معلم روز تکریم عشق و ایثار است که قامت این قشر در تربیت نسل آینده خم شده است.
وی گفت: معلمی در ایران اسلامی باید همراه با دمیدن روح امید، بصیرت و دشمن شناسی، استکبارستیزی و زیر ظلم نرفتن باشد؛ معلمان باید به نسل آینده غافل نبودن از امور دیگران را آموزش دهند و روحیه تفکر، تعهد و دغدغه مندی را در نسل‌های مختلف تقویت سازند.
نماینده ولی فقیه دراستان گفت: جبهه مقاومت امروز با هوشمندی و دقت هرچه بیشتر راه نفس کشیدن را بر اسراییل بسته و نفس هایش را به شماره انداخته است.
امام جمعه کرج گفت:  عده‌ای قلم به مزد که اعتقاد به هیچ مرامی ندارند وعده صادق را کتمان می‌کنند یا در تلاش هستند امید به آینده را ازبین ببرند ولی آنچه باید گفت این است که موضوع اصلی اثبات قدرت ایران و نیروی‌های مسلح است نه تعداد موشک‌های به هدف اصابت کرده که اگر این نکته برای مردم جا بیفتد بقیه مسائل حاشیه‌ای ارزشی ندارد.
وی افزود: وقتی در انگلیس و سایر کشور‌ها تظاهرات چندین هزار نفری برعلیه صهیونیست می‌بینیم یعنی غزه پیروز است و به رغم بسیج تمام رسانه‌ها علیه فلسطین و پس از این همه جنایات غزه همچنان پیروز است، چون اسلام پیروز است.
نماینده ولی فقیه در ادامه به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس اشاره کرد و افزود: این دور نیز باید جدی گرفته شود چراکه یک رای هم در انتخابات تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی