Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:07:47 GMT

بروکراسی اداری روند سرمایه‌گذاری را در گیلان مختل کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۹۵۶۶

بروکراسی اداری روند سرمایه‌گذاری را در گیلان مختل کرده است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه بروکراسی اداری روند سرمایه‌گذاری را در گیلان مختل کرده است گفت: ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای آزادسازی واحدهای تولیدی تحت تملک ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانهاشرفیه، آرش فرزام‌صفت ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با تاکید بر حذف بروکراسی‌های اداری جهت تسریع روند کار تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اظهار داشت: رفع مشکلات مربوط به تامین برق، تامین مواد اولیه و پرداخت تسهیلات بانکی برای رفع مشکل واحدهای صنعتی این شهرستان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان که تحت تملک بانک‌ها قرار دارند تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان باید موضوع مذکور را با جدیت پیگیری کرده و این واحدها را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کند تا از تملک بانک‌ها در آیند.

وی توسعه بندر کیاشهر را در گرو اجرای طرح جامع گردشگری در این منطقه عنوان کرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که برای اجرای طرح مذکور در بندر کیاشهر همکاری لازم را انجام دهند همچنین باید از تمام ظرفیت‌های این شهرستان در بخش زراعت چوب استفاده کرد تا زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران: بروکراسی اداری از مسیر تولید برداشته شودضرورت کاهش بروکراسی اداری؛ همگان باید برای تحقق شعار جهش تولید پای کار باشنداعتبار پروژه‌های بازآفرینی در پیچ و خم بروکراسی اداری /‌ چرا‌ سهم 110 میلیارد تومانی پردیس پرداخت نمی‌شود؟

فرزام‌صفت با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی به‌نحو احسنت جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف استان گیلان بهره ببریم خاطرنشان کرد: سیاست دولت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و ما در حوزه‌های مختلف از این افراد حمایت می‌کنیم.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه وضعیت دو شهرک صنعتی این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهرک صنعتی نقره‌ده با ایجاد اشتغال برای 382 نفر و شهرک صنعتی پرکاپشت یاورزاده با ایجاد اشتغال برای 254 نفر در حال فعالیت هستند و قرار است که 31 واحد دیگر در شهرک نقره‌ده احداث شود.

یونس محمودی با اشاره به اینکه 49 واحد صنعتی آستانه‌اشرفیه با ایجاد اشتغال برای 300 نفر در خارج از محدوده شهرک‌های صنعتی فعالیت می‌کنند بیان کرد: همچنین 16 واحد تولیدی و صنعتی با ایجاد اشتغال برای 21 نفر در مجتمع کارگاهی آستانه‌اشرفیه فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان آستانه اشرفیه در بخش زراعت چوب ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 3 هزار و 166 هکتار از مزرعه چوب صنوبر شهرستان آستانه اشرفیه طرح زراعت چوب توسط 352 نفر از زارعان در حال انجام است که این ظرفیت می‌تواند ارتقاء یابد.

محمودی کمبود نقدینگی، مشکلات محیط زیستی، مشکلات مربوط به دریافت تسهیلات، تأمین برق و معوقات بانکی و تامین مواد اولیه را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان آستانه اشرفیه عنوان کرد و گفت: سالانه 50 هزار مترمکعب چوب صنوبر در این شهرستان تولید و وارد بازار مصرف می‌شود.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه اهداف اجرای طرح زراعت چوب در این منطقه را مورد اشاره قرار داد و افزود: رفع مشکلات معیشتی روستاییان، خودکفایی گیلان در حوزه تولید چوب صنوبر و ایجاد اشتغال در منطقه از جمله اهداف اجرای طرح زراعت چوب است که باید بیشتر از اینها توسعه یابد.

وی خواستار توسعه طرح‌های گردشگری در این شهرستان شد و تصریح کرد: آستانه اشرفیه رتبه نخست تولید نهال صنوبر را دارد و علاوه بر این رتبه دوم در حوزه تولید چوب صنوبر در استان گیلان پس از صومعه سرا متعلق به شهرستان آستانه اشرفیه است که ارتقاء آن سهم به‌سزایی در توسعه شهرستان دارد.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... گیلان| بروکراسی اداری مانع جدی در برابر تولیدکنندگان؛ «جهش تولید» با اتکا به نسل جوان محقق می‌شود تهران| پیچ تند بروکراسی اداری در مسیر اجرای یک طرح ملی؛ نفس‌های کارگاه ویلچرسازی به شماره افتاد+فیلم بروکراسی اداری مانع از کاهش بیکاری در ایلام است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گیلان| بروکراسی اداری مانع جدی در برابر تولیدکنندگان؛ «جهش تولید» با اتکا به نسل جوان محقق می‌شود تهران| پیچ تند بروکراسی اداری در مسیر اجرای یک طرح ملی؛ نفس‌های کارگاه ویلچرسازی به شماره افتاد+فیلم بروکراسی اداری مانع از کاهش بیکاری در ایلام است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۵ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۶ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند ۷ سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی ۸ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم معاون وزیر نیرو: تا پایان امسال هر ۲۰ روز یک تصفیه‌خانه فاضلاب و هرماه یک تصفیه‌خانه آب وارد مدار می‌شود جزئیات بازداشت ۵ کارمند شهرداری بوشهر/ متهمان در اختیار اداره اطلاعات قرار گرفتند خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند واعظی: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آستانه اشرفیه ایجاد اشتغال بروکراسی اداری مانع سرمایه گذاران چوب صنوبر بخش خصوصی زراعت چوب اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان

ایسنا/لرستان معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروههای مهم عنوان کرد و افزود: در این کارگروه معمولا مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آن‌ها قطع می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل