Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:04:30 GMT

همکاری «ویل اسمیت» و «کوین هارت» در یک فیلم سینمایی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۹۷۷۱

همکاری «ویل اسمیت» و «کوین هارت» در یک فیلم سینمایی

«ویل اسمیت» و «کوین هارت» برای بازسازی یک فیلم محصول سال ۱۹۸۷ با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، «ویل اسمیت» و «کوین هارت» برای ساخت نسخه جدیدی فیلم کمدی «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» همبازی خواهند شد. این دو بازیگر همچنین  به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه با «پارامونت» همکاری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آیشا کار» نوشتن فیلمنامه این اثر را که نسخه مدرن فیلمنامه اصلی خواهد بود، برعهده دارد. در داستان این فیلم «اسمیت» و «هارت» در نقش دو شخصیت کاملا متضاد حضور خواهند داشت و با اینکه نمی‌توانند با یکدیگر کنار بیایند باید برای غلبه بر مشکلاتی که بر سر راهشان قرار می‌گیرد با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند برای تعطیلات به خانه برسند.

از جدیدترین پروژه‌های پیش‌رو «هارت» به «پدر بودن» می‌توان اشاره کرد. «اسمیت» نیز در «پادشاه ریچارد» اثر جدید «برادران وارنر» دیده خواهد شد.

در نسخه اصلی سال ۱۹۸۷ این فیلم که کارگردانی آن را «جان هیوز» برعهده داشت، «استیو مارتین» و «جان کندی» در نقش شخصیت‌های اصلی ظاهر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کوین هارت ویل اسمیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

کد خبر 6092016 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار