Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا یوسفی امام جمعه شهر میرآباد با بیان اینکه  نظام سیاسی عربی تمام مرزهای ارزشهای عربی و اسلامی را با مسیر عادی سازی روابط با صهیونیستها زیر پا گذاشت به خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب گفت: این توافق به معنی تضییع حقوق مردم فلسطین است.

ماموستا یوسفی با تاکید بر این مطلب که آل سعود ترویج فرهنگ گشایش در برابر صهیونیسم را برای ارائه حلقه های دیگری در عادی سازی روابط آغاز کرده اند، ادامه داد: سران رژیم صهیونیستی با توجه به سیاست های غلط و غیرانسانی در گسترش شهرک های یهودی نشین در خاک فلسطین و همچنین محاصره اقتصادی باریکه غزه و معامله قرن از نظر مسلمانان و آزادیخواهان دنیا در انزوا قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول با اشاره به توافق غلط و حرکت اشتباه دولت امارات گفت: متاسفانه دولت امارات در این برهه حساس از زمان به رژیم منحوس نتانیاهو امتیاز داد.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مسلمانان تصریح کرد: علما، دانشمندان و سیاستمداران جهان اسلام باید این حرکت را در حمایت از مردم فلسطین محکوم کنند که دیگر رییس جمهور منفور آمریکا این توافق را به عنوان توافق تاریخی یاد نکند.

ماموستا یوسفی از ملت‌ها و کشورهای عربی و اسلامی خواست تا حاکمان امارات را تحریم کنند و افزود: جامعه اهل سنت این توافق نامه امارات را خیانتی بزرگ به همه مسلمانان به خصوص ملت مظلوم فلسطین می دانیم.    

انتهای پیام/
مصاحبه از:س.مدرسی

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند

سخنگوی طالبان ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به شهرک رفح در جنوب غزه از جهان اسلام خواست تا از کشتار جمعی مسلمانان در غزه جلوگیری کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به شهرک رفح، نوشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی برخلاف تمام اصول بین‌المللی به جنایت بزرگی دست زد و با بمباران بی رحمانه، مسلمانان فلسطینی را هدف قرار دادند.

وی افزود: امارت اسلامی افغانستان این عمل را جنایت جنگی و کشتار جمعی مسلمانان فلسطینی می‌داند و یکبار دیگر از جهان اسلام و سایر کشورها می‌خواهد جلو این فاجعه را بگیرند و از هر راه ممکن تلاش کنند مواد غذایی، دارو و کمک‌های بشری به مسلمانان محاصره شده غزه برسد.

طالبان: دولت فلسطین باید در سرزمین تاریخی‌شان تشکیل شودمعاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنندطالبان: در فلسطین مسلمانان نسل کشی می‌شوند

مجاهد تصریح کرد: متأسفانه تاکنون دولت‌های تأثیرگذار منطقه و جهان نتوانسته‌اند جلو نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی را بگیرند و نبود اقدامات مؤثر در این خصوص باعث شده است که رژیم صهیونیستی یکبار دیگر پیشنهاد صلح حماس را رد نموده و به بمباران وحشیانه مسلمانان مظلوم و اشغال اراضی آنان ادامه بدهد.

سخنگوی طالبان خاطرنشان کرد: شهرک رفح آخرین شهر در جنوب غزه است و در آن در جریان شش ماه جنگ و بمباران 1.4 میلیون مسلمان فلسطینی آواره شده از شمال غزه، غزه مرکزی و خان یونس در شرایط دشوارساکن شده‌اند و در ترس و وحشت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • حماس: تحت فشار نظامی، هیچ طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهیم پذیرفت
  • حمدان: گذرگاه رفح فقط توسط فلسطینیان باید مدیریت شود
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد