Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:01:21 GMT

تحقق ۵۱ درصدی بودجه سال ۹۹ تبریز

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۹۸۰۵

تحقق ۵۱ درصدی بودجه سال ۹۹ تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تلاش داریم با برنامه‌ریزی صحیح عمل کرده و برنامه‌هایی که در بودجه ۹۹ پیش بینی شده انجام شوند.

به گزارش ایمنا، شهرام دبیری در یک برنامه تلویزیونی با ارزیابی عملکرد سه ساله شورای شهر تبریز، اظهار کرد: عملکرد شورای پنجم از چند جهت قابل قبول بوده است. نخست اتحاد و همدلی بین اعضا که سبب شده به دور از گرایش‌های سیاسی و جناحی عمل کنیم و این موضوع باعث شده شاهد شورایی کم حاشیه باشیم تا شهروندان نیز شورای همدل را شاهد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توجه به برنامه‌ریزی و تقویت نقش نظارتی شورا به عنوان دیگر مشخصه‌های شورای پنجم نام برد و افزود: در راستای تقویت نقش نظارتی، حسابرسی تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری آغاز شده است که نشان می‌دهد تلاش داریم نظارت افزایش یافته و شفافیت در امور جاری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از تحقق ۵۱ درصدی بودجه شهرداری خبر داد و گفت: شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، تحقق بودجه را دشوار کرده زیرا درآمدهای پایدار ناشی از مراجعه برای پروانه ساختمانی کاهش یافته است. تلاش داریم با برنامه‌ریزی صحیح عمل کرده و برنامه‌هایی که در بودجه ۹۹ پیش بینی شده اعم از مسیرگشایی‌ها، حمل‌ونقل عمومی و توسعه فضای سبز طبق برنامه‌ریزی، سرعت و کیفیت انجام شوند.

وی با اشاره به اهداف شورای پنجم در سال پایانی فعالیت خود، اظهار کرد: چشم اندازی ۱۲ ساله برای شهرداری تبیین شده که بدانیم ۱۲ سال بعد شهر در چه جایگاهی قرار دارد و بر اساس آن یک برنامه پنج ساله تدوین شد که کلیات آن تصویب شده بود و هم اکنون شاخص‌های کمی این احکام آماده شده است.

دبیری ادامه داد: با وجود این برنامه چشم‌انداز، هر سال می‌توان ارزیابی کمی شاخص‌ها را انجام داد و حتی شورای آینده هم می‌تواند از آن استفاده کند. برای برای تحقق این برنامه در راستای توسعه هر چه بیشتر شهر تلاش کنیم.

کد خبر 439619

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرام دبیری شورای شهر تبریز رئیس شورای شهر تبریز بودجه 99 شهرداری لایحه بودجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد

علی قاسم پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک روز ملی شوراها با اشاره به اینکه شورای شهر بر آمده از خواست و اراده مردم است، گفت: آبادانی و پیشرفت شهر در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و … و نیز تحقق رسالت شهرداری به واسطه برنامه ریزی و تدابیر شورای شهر حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت نقش شوراها در تحقق برنامه‌های حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: روز شوراها یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر است تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج عنوان کرد: این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری و مدیریت شهری و خدمت رسانی به جامعه به دست آورده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت‌کننده بر امور شهری می‌تواند تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی داشته باشد، مطرح کرد: امید است با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، مشورتی، سیاستگذار و تصمیم ساز بتوانیم خدمات بهتری را به مردم شریف این کلانشهر ارائه دهیم.

کد خبر 6090333

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم