Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:31:28 GMT

رشد انفجاری استفاده از اپلیکیشن‌های همراه در عصر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۲۶۹

رشد انفجاری استفاده از اپلیکیشن‌های همراه در عصر کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، تحقیقات مؤسسه اپ آنی نشان می‌دهد در شش ماهه اول سال ۲۰۲۰ استفاده از گوشی‌های هوشمند برای بازی، انجام امور مالی و اجرای طرح‌های مشترک به شدت افزایش یافته است.

در همین اساس کاربران تلفن همراه در سطح جهان در نیمه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۱.۶ تریلیون ساعت را صرف استفاده از گوشی کردند و میزان استفاده از اپلیکیشن‌های تجاری طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودجه صرف شده برای استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه طی این مدت بیش از ۵۰ میلیارد دلار بوده که نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

از مجموع ۵ اپلیکیشن محبوب برای پیشبرد کسب و کارهای تجاری از طریق تلفن همراه ۳ اپلیکیشن برای برگزاری ویدئوکنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرند. ۵ اپلیکیشن یادشده عبارتند از زوم، مایکروسافت تیمز، گوگل میت، لینکداین و سیسکو وب اکس.

بیشترین رشد در زمینه استفاده از اپلیکیشن‌های تجاری مربوط به هند بوده و این کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۹ رشدی ۴۵۰ درصدی را در این حوزه شاهد بوده است. همچنین محجوب‌ترین اپلیکیشن‌های مالی شخصی همراه طی این مدت کش اپ، ونمو، زله و پی پال بوده‌اند.

یافته‌های اپ آنی حاکیست هر کاربر در ماه آوریل به طور متوسط ۴.۳ ساعت از وقت خود را صرف استفاده از گوشی کرده است. سفارش تبلیغات موبایلی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۷۰ درصد افزایش یافته و نتفلیکس، تیک تاک و اسنپ چت محبوب ترین برنامه‌های تفریحی مورد استفاده کاربران طی این مدت بوده‌اند.

کد خبر 5001926

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اپلیکیشن موبایل تلفن همراه ویروس کرونا تحقیقات علمی نوآوری شرکت دانش بنیان اینوتکس واکسن کرونا ایالات متحده آمریکا اینترنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استارت آپ شبکه اجتماعی تیک تاک حاکمیت سایبری هوش مصنوعی شرکت هواوی استفاده از اپلیکیشن اول سال ۲۰۲۰ نیمه اول سال طی این مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از تک کرانچ، دولت جو بایدن به دنبال تأمین بودجه‌ای است که با استفاده از دوقلو‌های دیجیتالی، تولید نیمه هادی‌ها را بهبود می‌بخشد.

دوقلو‌های دیجیتال مدل‌های مجازی هستند که برای آزمایش و بهینه سازی اشیاء و سیستم‌های فیزیکی استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، خودروسازان به دنبال استفاده از دوقلو‌های دیجیتالی کارخانه‌های خود هستند تا فرآیند‌های جدید تولید را بدون ایجاد اختلال در تولید آزمایش کنند.

دولت بایدن اعلام کرد درخواست‌هایی را برای آنچه که پیش بینی می‌کند در مجموع ۲۸۵ میلیون دلار هزینه ببرد برای کار‌هایی که شامل تحقیق در زمینه توسعه دوقلو دیجیتال نیمه هادی، ساخت و پشتیبانی از امکانات ترکیبی فیزیکی/دیجیتالی، پروژه‌های نمایشی صنعت، آموزش نیروی کار و بهره برداری از مؤسسه جدید ساخت تراشه آمریکا است، بپذیرد.

لوری ای. لوکاسیو، معاون وزیر بازرگانی برای استاندارد‌ها و فناوری و مدیر مؤسسه ملی استاندارد و فناوری روز یکشنبه در یک نشست مطبوعاتی گفت که دوقلو‌های دیجیتال می‌توانند هزینه‌های توسعه و ساخت تراشه را کاهش دهند، در حالی که فرآیند‌های مشارکتی بیشتری را در مورد طراحی و توسعه تراشه ممکن می‌سازند.

لوکاسیو گفت: در حال حاضر، هیچ کشوری در مقیاس مورد نیاز سرمایه‌گذاری نکرده به موفقیت توانسته است صنعت را به گونه‌ای یکپارچه کند که پتانسیل عظیم فناوری دوقلو‌های دیجیتال را برای کشف‌های نوآورانه آزاد کند.

این تأمین مالی بخشی از قانون تراشه و علم ۲۰۲۲ (CHIPS and Science Act of ۲۰۲۲) است. این قانون یک لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری دارد که شامل ۵۲.۷ میلیارد دلار برای افزایش تولید داخلی نیمه‌رسانا‌هاست. در آن زمان، بایدن
خاطرنشان کرد که ایالات متحده از تولید ۴۰ درصد نیمه هادی‌ها در سراسر جهان به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران