Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:22:58 GMT

برگزاری کارگاه آموزش ریسندگی در آق‌قلا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۵۲۸

برگزاری کارگاه آموزش ریسندگی در آق‌قلا

ایسنا/گلستان کارگاه آموزش ریسندگی در راستای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار امروز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه در روستای آقدگش شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

غیناقی، مدیرکل امور بانوان استانداری، جلیلی، مسئول اشتغال اداره کل میراث فرهنگی گلستان و مامی، مسئول اشتغال شهرستان آق‌قلا از این کارگاه که با حضور زنان سرپرست خانوار و همچنین علاقه‌مندان به کار ریسندگی برگزار شد، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این بازدید گفت: با توافقی که با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صورت گرفته، تسهیلات بلاعوض جهت ارائه به متقاضیان طرح در نظر گرفته شده است که با تائید جهاد دانشگاهی گلستان به‌عنوان مجری طرح، در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

الهه غیناقی بیان کرد: با پیگیری‌های مکرر و هماهنگی‌های صورت گرفته باید منتظر اتفاقات خوبی در زمینه اشتغال زنان سرپرست خانوار باشیم و با توسعه این دست اشتغال‌ها در سطح استان، زنان توانمند و مستقل زیادی را در جامعه خواهیم داشت.

وی افزود: در رشته‌های دیگر هم چون خیاطی و چرم‌دوزی نیز می‌توانیم آموزش‌های رایگان را در سطح روستاها داشته باشیم که در همه این موارد از الگوی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار به کارفرمایی معاونت زنان ریاست جمهوری و نظارت دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همزمان با سراسر کشور در جهاد دانشگاهی استان گلستان در حال اجرا است. سهمیه استان گلستان در این طرح، اشتغال برای ۲۰۰ نفر زن سرپرست خانوار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی گلستان گلستان طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دیدارهای جداگانه خود از اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: نشست کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات افغانستان در آینده نزدیک به ریاست معاونان اقتصادی استانداری های مزبور با ساختاری متفاوت برگزار خواهد شد.

حسن نوری زاده افزود: این توافق حسب مذاکرات صورت گرفته و درخواست بخش خصوصی ۲ کشور در جریان ملاقات با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دیدارها بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه همکاریهای دو کشور ایران و افغانستان بویژه ضرورت توجه به تکمیل و بهسازی زیرساختهای مرزی و گمرکی تاکید شد.

نوری زاده ادامه داد: در این دیدارها آمادگی این استان برای حضور در عرصه های کشت فرا سرزمینی، انتقال انرژی، برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروهای ماهر و همکاریهای متقابل علمی در افغانستان بویژه هرات اعلام شد.

او گفت: در همین راستا مقرر شد در آینده نزدیک کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات با ساختار عملیاتی تر و برنامه جامع کاربردی برای شروع اقدامات مهم و اساسی در حوزه های انتقال انرژی و آموزشهای فنی و حرفه ای، رفع موانع مرزی و همکاریهای مشترک برای ایجاد پارک علم و فناوری در هرات برگزار و موضوعات را پیگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی