Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:25:22 GMT

حکم بازداشت مدیرکل بندر بیروت صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۶۴۲

حکم بازداشت مدیرکل بندر بیروت صادر شد

به گزارش شبکه خبری الجزیره، تنها یک روز پس از صدور حکم بازداشت بدری ضاهر مدیرکل گمرک لبنان، حکم بازداشت حسن قریطم مدیرکل بندر بیروت هم صادر شد.

صوان دیروز برای برآورد خسارت‌های وارده از انفجار بیروت، به مکان انفجار رفت. وی در جریان این بازدید از حسن قریطم مدیرکل بندر بیروت نیز بازجویی و در نهایت حکم بازداشت وی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت دیروز دوشنبه در جریان رسیدگی به پرونده انفجار بیروت، از بدری ضاهر در حضور منیف حمدان و جورج خوری وکلای مدافع وی بازجویی و در پایان حکم جلب او را صادر کرد.

شمار افراد بازداشت‌شده در ارتباط با پرونده انفجار بیروت به بیش از ۲۰ تن رسیده است.

به دنبال انفجار مهیب بندر بیروت، دستگاه قضایی لبنان برای مشخص شدن ابعاد این پرونده تحقیقاتی آغاز کرده است و در حال بازجویی از مسئولان و مقامات مختلف این کشور است.

انفجار در بندر بیروت که ۱۴ مرداد به وقوع پیوست، تاکنون ۱۷۷ کشته و بیش از هفت هزار زخمی بر جا گذاشت و ده‌ها نفر نیز مفقود شده‌اند.

فرانسه و آمریکا از جمله کشورهایی هستند که قصد داشتند تیم تحقیقاتی برای رسیدگی به پرونده انفجار بیروت به لبنان اعزام کنند.

این انفجار خسارت شدید مالی در حدود ۱۵ میلیارد دلار به لبنان تحمیل کرده است.
 

برچسب‌ها لبنان بیروت انفجار بیروت پروندهٔ خبری انفجار مهیب بیروت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان بیروت انفجار بیروت لبنان بیروت انفجار بیروت پرونده انفجار انفجار بیروت حکم بازداشت بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) درباره «طرح نور» (عفاف و حجاب) آمده است:

به گزارش ایلنا، «در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و  دوقطبی‌سازی جامعه با اجرای «طرح نور» بودند، مردم عزیز و نخبگان فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود.

برای آن که افکار عمومی و مراکز تصمیم‌گیر،  شناختِ بیشتری از  دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان‌یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و ... داشته‌اند، منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش‌گفته، گزارش‌های میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌های رؤسای محترم جمهور و قوه قضائیه، صدا و سیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایر نهادهای مسئول، نشان‌دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجیِ اجتماعی فراجا در اجرای «طرح نور» است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در  شهرها نشان‌دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت‌ زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال  پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهیم  که در نهایت «طرح نور» به سمت هوشمندسازی  پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهادهای متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

 در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام به‌موقع وظایف دستگاه‌های مسئول، روند هوشمندسازی نیز پُرشتاب‌تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.»

  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات