Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ظهر امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که مباحثی همچون فعالیت‌های اجرا شده ستاد، جمع‌آوری پوشاک با تصاویر و کلمات نامناسب و احیای مطالبه‌گری مطرح گردید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی‌محمد اکبری، ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: جلسات این شورا به صورت فصلی و در شرایط نیاز در قالب جلسات فوق‌العاده برگزار می‌شود که این جلسه به علت نزدیک بودن ماه محرم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در گزارش‌ها به کم‌شدن کمک مردم به نیازمندان اشاره شد اما باید گفت که در رزمایش دوره اول 40 میلیارد تومان کمک مومنانه از طریق دستگاه‌های مختلف از جمله شورای امر به معروف و نهی از منکر و بالغ بر 10 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم جمع‌آوری شد که نشانه همدلی و همراهی مردم استان است، همچنین یکی از موارد مورد بحث در ماه محرم نیز جمع‌آوری همین کمک‌های مردمی و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: در کنار این اقدامات، خلع‌های بسیار زیادی نیز وجود دارد لذا اگر تنها به منکرات نگاه شود، معروفات کمرنگ می‌شود پس سعی بر این باشد که  معروفات را بیشتر معرفی کنیم.

امام جمعه شهرکرد: طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر محله‌محور حرکت کنندخراسان جنوبی| ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر به‌دنبال احیای مطالبه‌گری در جامعه استامام جمعه همدان: عزادار واقعی امام حسین(ع)کسی است که آمر به معروف و ناهی از منکر باشد

اکبری با اشاره به اینکه تلاش شود تا حرمت ماه محرم حفظ شود، بیان کرد: متاسفانه دشمن تلاش دارد لباس‌هایی را با تصاویر خاص و کلمات نامناسب در کشور اسلامی توزیع کند که برخی از آن‌ها در استان وارد شده و در حال جمع‌آوری هستند.

وی به برخی از فعالیت‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: تولید و توزیع ماسک و گان در بیمارستان هاجر، تهیه مواد بهداشتی و شوینده، شناسایی 38 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در استان، شناسایی مغازه‌های متخلف و تذکر و پلمب آن‌ها، تشکیل قرارگاه مطالبه‌گری، رسیدگی به امور پارک‌ها، اجرای طرح «ناظر گروه‌های طلایه‌داران» با همکاری نیروی انتظامی و کنترل کشف حجاب در خودروها و آلودگی‌های صوتی به کمک نیروی انتظامی، از جمله فعالیت‌های اجرا شده شورای امر به معروف و نهی از منکر با همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به همه تذکرات داده شده هنوز ورزش صبحگاهی مختلط با اجرای حرکات موزون در برخی از پارک‌ها از جمله پارک تهلیجان دیده می‌شود که باید با آن‌ها برخورد شود.

اکبری ادامه داد: از دستگاه‌های اداری در خواست داریم تا عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دولت‌های دیگر اسلامی است را به عنوان بزرگترین معروف در ادارات به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب ارائه دهند.

وی بیان کرد: «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و فرهنگ سازی» شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر اعلام شده است که با هشتگ‌های خاص در فضای مجازی فعالیت خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان در پایان، برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان، برگزاری جلسات سخنرانی در مساجد با هماهنگی ائمه جماعت، تقدیر از خانواده‌های شهدای سلامت و تقدیر از فعالان عرصه امر به معروف را از جمله برنامه‌های ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر دانست.

حوزه‌های علمیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضعیف عمل می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی در ادامه این نشست با بیان اینکه فضای مطالبه‌گری خوبی همراه با گروه‌های مطالبه‌گری در استان شکل گرفته است، بیان کرد: جوانان بسیاری از شهرهای اطراف و داخل داوطلب ایجاد گروه مطالبه‌گری در شهر و محله‌های خود هستند و تاکنون گزارشات مختلف از منکرات شهر و محله ها ارائه، پیگیری و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: مطالبه گری بحثی است که امام حسین (ع) نیز آن را دنبال کرده و دو سال قبل از ماجرای کربلا در منا راجع به آن صحبت کردند.

معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: تقویت مطالبه‌گری باید در دستور کار قرار گیرد و این حرکت از طرف شورای سیاست‌گذاری امر به معروف و نهی از منکر حمایت شود که در همین راستا حرکت‌هایی از جمله فعال شدن پایگاه فرهنگی تپه نورالشهدا و بررسی وضعیت کارگران اخراجی شرکت برفاب استارت خورده و با حمایت مسئولان در حال پیگیری است.

احمدی تصریح کرد: حرکت و جنب وجوش مطالبه‌گری در استان شکل گرفته که از صداوسیما و خبرگزاری‌ها انتظار داریم این حرکت مطالبه‌گری را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ذیل شورای امر به معروف و نهی از منکر باشد، اظهار کرد: تصمیمات خوبی در جلسات گرفته می‌شود اما به علت عدم پیگیری، بر روی کاغذ و در حد جلسه باقی می‌مانند و وارد جامعه نمی‌شوند، لذا اگر نهادهای امر به معروف و نهی از منکر نظارت داشته باشند و تصمیمات و مطالبه‌گری‌ها را پیگیری کنند، اوضاع بهتری خواهیم داشت.

احمدی ادامه داد: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر به خود حیات بیشتری دهد و پویش و جنبش بیشتری داشته باشد تا فعالیت‌های آن در جامعه دیده شود، زیرا اگر همه دستگاه‌ها وارد کار شوند اما مردم وارد کار نشوند، اتفاقی نمی‌افتد و مهمترین وظیفه این ستاد نیز همراه کردن مردم است و تا زمانی که کارها سازمانی و اداری باشند، تحولی در جامعه رخ نمی‌دهد.

معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: مطالبه‌گری نیاز به متولی مشخص دارد که ستاد امر به معروف می‌تواند این سکان را به دست گیرد تا ادارات دیگر در جلسات، توپ را در زمین یکدیگر نیندازند.

احمدی گفت: حوزه‌های علمیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضعیف عمل می‌کنند و این امر به معنای بی‌توجهی و اهمیت ندادن به این شورا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پوشاک اسلامی یکی از مطالبات قرارگاه مطالبه گری است که از  شورای امر به معروف و نهی از منکر درخواست داریم در این مطالبه ما را یاری کنند، هرچند اینکه در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد که تولیدی‌هایی که چاپ و صنعت اسلامی دارند مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... دادستان ‌قزوین‌: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نباید جزیره‌ای عمل کنیم‌ «مسئولین» در اولویت امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی قرار دارند امر به معروف و نهی از منکر مچ‌گیری نیست / نیاز به حضور نخبگان در اجرای این فریضه داریم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دادستان ‌قزوین‌: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نباید جزیره‌ای عمل کنیم‌ «مسئولین» در اولویت امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی قرار دارند امر به معروف و نهی از منکر مچ‌گیری نیست / نیاز به حضور نخبگان در اجرای این فریضه داریم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان ۴ سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی ۵ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۶ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۷ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند ۸ گزارش| در رثای خلبانی که از فرمانده معظم کل قوا نشان فتح گرفت / خلبان ‌بالازاده چگونه رکورددار پرواز عملیاتی شد؟ مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس‌ به عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل / آمریکا برای تضعیف محور مقاومت تلاش می‌کند معاون وزیر نیرو: تا پایان امسال هر ۲۰ روز یک تصفیه‌خانه فاضلاب و هرماه یک تصفیه‌خانه آب وارد مدار می‌شود خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود ۲۸ مرداد در گفتگو با مکّی: برنامه‌ی کودتا علیه مصدق از ۱۳۳۰ کلید خورد/ آیا جریان مذهبی در کودتا نقش داشت؟ ۸ دلیل اصلی ریزش بورس/ نباید با اعتماد مردم بازی کرد لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان شورای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری مطالبه گری دستگاه ها جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین برق طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل منجر به انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان اردل می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موضوع افزایش اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های شهرستان اردل گفت: به‌روزرسانی آمار جمعیتی شهرستان اردل، می‌تواند تخصیص اعتبارات را عادلانه کند.

کد خبر 749908

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری