Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: ظهر امروز در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم امروز از مادر سردار شهید احمد سلیمانی تجلیل شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، ظهر امروز در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از مادر سردار شهید احمد سلیمانی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این سردار شهید اهل روستای شبه ناصری بخش ساردوئیه جیرفت که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در رشته پرستاری در دانشگاه مشغول به تحصیل بوده است.

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی یکی از مبارزین انقلابی زمان شاه می باشد که در تظاهرات ضد شاهنشاهی نیز حضور فعالی داشته است.

خوبی زاده ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس نیز به جبهه های جنگ رفته و به عنوان معاون بهداری لشکر مشغول خدمت بوده که به شهادت می رسد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم که هم زمان با دهه کرامت آغاز شده است در راستای احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و همچنین به منظور توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اجرا می شود.

وی اظهار کرد: این طرح به عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان می باشد که با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت مسجد اجرا می شود.

 خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله،  الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و همچنین شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی، دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله از اهداف این طرح است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان سه شنبه های تکریم سردار شهید خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار منصوری در این دیدار، پیگیر مشکلات این خانواده شهید گرانقدر شد.
شهید قباد چولکی در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه مرزی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت