Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:12:04 GMT

کمپ‌ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۱۱۴۹

کمپ‌ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود

‍‍‍‍‍‍

کمپ جدید ‌تیم‌های ملی والیبال ساحلی در زمینی‌ به وسعت هفت هزار متر در منطقه آزاد ارس احداث می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسئولان منطقه آزاد ارس آمادگی خود را برای همکاری با فدراسیون والیبال برای ایجاد کمپ‌ تیم‌های ملی ساحلی در این منطقه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور هیئتی متشکل از توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون، کامران ذوقی دبیر کمیته، نادر انصاری داور بین‌المللی والیبال ساحلی، بهرام سلیمانی عضو کمیته داوران فدراسیون، فرج‌الله فرج‌اللهی رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی و رسول پورعبدالصمد رئیس کمیته ساحلی هیئت استان، شب گذشته و امروز از منطقه بازدید و با مسئولان منطقه آزاد ارس دیدار کردند.

از طرف منطقه آزاد ارس نیز یوسف داداش‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مرتضی حسینی معاون فنی و مهندسی منطقه آزاد ارس، حامد خان‌مرادی مسئول ورزش منطقه و امید پورمختار رئیس هیات والیبال جلفا و منطقه آزاد ارس در این مذاکرت حضور داشتند.

عبادی‌پور: زندگی بدون والیبال سخت است/ شرکت در تورنمنت والیبال ساحلی جالب خواهد بود

رئیس کمیته ساحلی و دیگر نمایندگان فدراسیون، در دیدار با محسن نریمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مزایای انتخاب زمین در نظر گرفته شده برای کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی را تشریح کردند. در پایان این نشست، مقرر شد که در اسرع وقت اقدامات اجرایی این طرح شروع و گزارش پیشرفت کار نیز به سازمان منطقه آزاد و فدراسیون والیبال ارائه شود.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درباره محاسن این طرح، گفت: ساخت کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس هم برای این منطقه و هم برای والیبال ساحلی یک موفقیت مهم است. از سوی دیگر، منطقه آزاد ارس با میزبانی از رویدادهای بین‌المللی و تورهای جهانی در این مجموعه، فضای مناسبی برای تبلیغات خواهد داشت.

منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس در شمال غرب ایران و در استان آذربایجان شرقی واقع شده ‌است. بنابر ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایران، منطقه آزاد ارس پس از منطقه آزاد کیش، دومین منطقه آزاد توسعه‌یافته و در حال رشد کشور است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال ساحلی والیبال بیشتر بخوانید... لیگ برتر والیبال ساحلی راه‌اندازی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر والیبال ساحلی راه‌اندازی می‌شود واژه های کاربردی مرتبط والیبال ساحلی والیبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ خبر بد برای استقلال و مجیدی/ کریمی و چشمی مصدوم شدند ۲ مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ ۳ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۴ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۵ مهاجم پیشین استقلال به فنرباغچه پیوست ۶ در انتظار اشد مجازات برای مقصران قرارداد ویلموتس و بی‌سوادان ۷ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۸ قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود مهمترین اخبار ورزشی در انتظار اشد مجازات برای مقصران قرارداد ویلموتس و بی‌سوادان مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ بنکس: قدرت بدنی و هوش بالای تاکتیکی، مشخصه بازیکنان ایرانی است/ کریمی و اسفندیار را از مسابقات جوانان جهان زیر نظر داشتم خبر بد برای استقلال و مجیدی/ کریمی و چشمی مصدوم شدند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود ۲۸ مرداد در گفتگو با مکّی: برنامه‌ی کودتا علیه مصدق از ۱۳۳۰ کلید خورد/ آیا جریان مذهبی در کودتا نقش داشت؟ ۸ دلیل اصلی ریزش بورس/ نباید با اعتماد مردم بازی کرد لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ساحلی والیبال والیبال ساحلی والیبال تیم های ملی والیبال ساحلی فدراسیون والیبال رئیس کمیته ساحلی منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد