Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا یوسفی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کرونا اظهار داشت: این پرونده‌ها با پوشش اشتغال ۱۴ هزار و ۳۹۵ نفر در مشاغل مختلف است.
وی خاطرنشان کرد: هفت هزار و ۸۲۶ پرونده با تقاضای ۱۴۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات پس از بررسی و تایید در اختیار بانک‌ها قرار گرفته و ۲۷ پرونده با ۴۵ میلیارد تومان در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی خاطرنشان کرد: تاکنون تسهیلات ۲ هزار و ۲۷ پرونده به مبلغ ۳۱۹ میلیارد ریال پرداخت شده و تحقق عملکرد پرداخت نسبت به رقم درخواستی ۲۱.۶ درصد است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۷۱ درصد از مجمع ثبت‌نام‌کنندگان نهایی، مربوط به کارگاه‌های دارای کد بیمه و بقیه مربوط به کارگاه‌های بدون کد بیمه است.
وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات گفت: این مدت برای واحدهای دارای کد بیمه تا ۱۵ و برای کارگاه‌های بدون بیمه تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شده است.
یوسفی خاطرنشان کرد: برای حمایت از گروه‌های آسیب‌دیده از کرونا، ممنوعیت کاشتن چک برگشتی و معوقات بانکی برای پرداخت تسهیلات، مستثنی شده است.

۱۲ بانک و ۱۲ دستگاه اجرایی در پرداخت تسهیلات کرونا دخیل هستند
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان نیز گفت: مجموع رقم ابلاغی برای این استان ۴۸۸ میلیارد تومان بوده و ۱۲ بانک عامل و ۱۲ دستگاه اجرایی در پرداخت این تسهیلات دخیل هستند.
حسن دادگر با بیان اینکه علاوه بر ارسال پیامک با تک‌تک متقاضیان برای مراجعه به بانک‌ها تماس گرفته شده است، اظهار داشت: بعضی مشاغل، تمایلی برای دریافت ارقام پایین تسهیلات نداشته و به این دلیل برای می گیری پرونده خود مراجعه نمی‌کنند.
وی تصریح کرد: این در حالی است که تسهیلات کمتر از ۱۶ میلیون تومان نیازی به ضامن نداشته و با دریافت جک یا سفته از متقاضی، قابل پرداخت است.
دادگر خاطرنشان کرد: مستثنی شدن معوقات بانکی و چک برگشتی سبب شده تا مانعی برای پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها وجود نداشته باشد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز با بیان اینکه چهار اتحادیه این سازمان مشمول دریافت تسهیلات کرونا است، گفت: تاکسی‌تلفنی‌ها تعداد بالای ثبت‌نام‌کنندگان را شامل می‌شود ولی به دلیل موکول شدن تایید آن‌ها از طریق وزارت کشور به شهرداری‌ها در کارتابل سازمان صنعت، معدن و تجارت قابل مشاهده نیست.
ناصر فغفوری با بیان اینکه این موضوع، تایید ثبت‌نام متقاضیان را با تاخیر مواجه کرده است، اظهار داشت: این در حالی است که تاکسی‌تلفنی‌ها جزو گروه‌هایی هستند که ۹۰ درصد اعضا علاقه‌مند به استفاده از این تسهیلات بوده و به شدت پیگیری می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: سه اتحادیه بعدی نیز حداکثر شامل ۲ هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی می‌شود که تاکنون یک هزار و ۸۲۰ مورد ثبت‌نام کرده‌اند.
رییس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان نیز گفت: از هشت هزار راننده تاکسی که ثبت‌نام کرده‌اند، سه هزار نفر مربوط به شهر زنجان بوده که شبانه‌روز برای تسریع در دریافت تسهیلات ان‌ها تلاش می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
فرهاد رفیعی افزود: شهرداری به هیچ وجه به دنبال فرصت‌طلبی نبوده و به روش‌های مختلف نسبت به اطلاع‌رسانی به متقاضیان اقدام می‌کند تا از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی استان زنجان زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا زنجان شهرداری زنجان تسهیلات بانکی ویروس کرونا زنجان شهرداری زنجان استان زنجان ثبت نام بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت