Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از بیانیه روز سه‌شنبه دفتر ریاست سنای پاکستان، «محمد صادق سنجرانی» در دیدار با سفیر عربستان در اسلام‌آباد از تصمیم امارات متحده عربی برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

رییس مجلس سنای پاکستان تاکید کرد که تصمیم ابوظبی عواقب بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود که پاکستان هرگز نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امورخارجه پاکستان جمعه گذشته با تاکید بر تعهد این کشور برای حمایت از تحقق کامل حقوق ملت فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت، در واکنش به عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی این اقدام را همراه با پیامد دانست.

دولت پاکستان تاکید کرد: این کشور حامی صلح عادلانه، جامع و پایدار برای فلسطین از جمله راه حل تشکیل دو کشور مطابق قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی است.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی پنجشنبه ۲۳ مرداد با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند. مقام‌های اماراتی مدعی شده‌اند، این پیمان صلح برای جلوگیری از طرح الحاق کرانه باختری به دیگر سرزمین‌های اشغالی توسط اسرائیل صورت گرفته است، اما «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی لغو این طرح را رد کرده و تنها گفته که این طرح به تأخیر افتاده است.

تصمیم امارات که از آن به اصطلاح متحد پاکستان در خلیج فارس یاد می‌شود با واکنش شدید احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان همراه بوده است.

مسلمانان پاکستان یکشنبه گذشته در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری گردهمایی و تظاهرات ضدصهیونیستی، تصمیم امارات متحده عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند. 

برچسب‌ها مسير اشتباه مجلس سنای پاکستان رژیم صهیونیستی امارات‌ متحده ‌عربی فلسطین پروندهٔ خبری توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسير اشتباه مجلس سنای پاکستان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی فلسطین مسير اشتباه مجلس سنای پاکستان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی فلسطین رژیم صهیونیستی سنای پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کد خبر 749715

دیگر خبرها

  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • لاپید به امارات می‌رود
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده