Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، علیرضا نصیری، مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اعلام این خبر گفت: با مذاکرات و توافقات صورت گرفته، در راستای حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال و حمایت از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ملی، به نمایندگی‌های جدید معرفی شده از سوی شرکت کفش ملی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات با کارمزدپایین و تنفس ۳ ماهه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در پاسخ به استقبال خوبی که بعد از فراخوان جذب نمایندگی‌های فروش جدید در سراسر کشور واصل شد و اعلام نیاز درخواست کنندگان برای تجهیز فروشگاه‌هایی بروز و درخور شان علاقمندان به بزرگترین وقدیمی ترین برند کفش در ایران، بر آن شدیم با فراهم کردن تسهیلاتی قرض الحسنه گامی مهم در ارج نهادن به درخواست هموطنان و عاملی پیشران در توسعه شبکه فروش کفش ملی داشته باشیم.

نصیری با بیان اینکه کارمزد تسهیلات مذکور ۴ درصد و بازپرداخت آن ۲ ساله است، گفت: تسهیلات مورد نظر در این تفاهمنامه به درخواست کنندگان تاسیس نمایندگی‌های جدید فروش کفش ملی بعد از طی مراحل ارزیابی، امکان سنجی های فنی و دارا بودن توانمندی‌های لازم برای پیوستن به شبکه فروش فروشگاهی تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 5001826

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید تولید ملی تفاهم نامه همکاری قیمت دلار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی کسب و کار قیمت یورو صرافی بانکی قیمت سکه بهار آزادی سایپا سهام عدالت سیستم ایمنی کنکور تبلیغات کفش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران