Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز  مقامات سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد گفتند که نسبت افراد جوان دچار عفونت با ویروس کرونا بالا رفته است و همچنان هم در حال افزایش است. به گفته این سازمان این افراد جوانتر افراد سالمندتر و افراد آسیب‌پذیر دیگر را در معرض خطر قرار می‌دهند.

تاکشی کاسایی، رئیس منطقه اقیانوس آرام غربی سازمان جهانی بهداشت گفت: «این همه‌گیری در حال تغییر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد در دهه ۲۰، دهه ۳۰ و دهه ۴۰ زندگی به طور فزاینده‌ای علت انتشار بیماری شده‌اند. بسیاری از این افراد از عفونت خود بی‌خبر هستند. این وضعیت خطر گسترش ویروس به افراد آسیب‌پذیرتر را افزایش می‌دهد.»

گروه‌های در معرض خطر کرونا شامل افراد سالمند و افراد دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند.

بسیاری از کشورهای اروپایی افزایش شدید در شمار موارد کروناویروس را در هفته‌های خیر که اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش یافته و قرنطینه عمومی برداشته شده است، گزارش کرده‌اند.

یونان، کروواسی و ترکیه آخرین کشورهایی هستند که با ثبت افزایش ناگهانی در موارد کووید-۱۹ به فهرست قرنطینه ۱۴ روزه مسافران ورودی به بریتانیا افزوده شده‌اند.

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت دوشنبه هفته گذشته گفت که کشورها باید با سرکوب کردن انتشار ویروس به شیوه‌ای که در کشورهایی مانند ویتنام و نیوزیلند انجام شده و با موفقیت بالا همراه بوده است، جلوی پاندمی کرونا را بگیرند.»

تدروس آدهانوم قبریسوس گفت: «پیام من کاملا روشن است: ویروس را سرکوب کنید.اگر ویروس را به طور موثر سرکوب کنید، می‌توانیم با اطمینان جوامع را بازگشایی کنیم.»

کد خبر 541615 برچسب‌ها كروناويروس سازمان جهانی بهداشت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس سازمان جهانی بهداشت سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت

عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواهان واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در این سازمان به این گروه و اعاده عضویت افغانستان در نشست‌های منطقه‌ای کمیته اجرایی این سازمان شد.

حنفی همچنین خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

«حنان حسن بلخی» رئیس منطقه‌ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: مسئله بهداشت غیرسیاسی است و در اولویت‌های این سازمان قرار دارد.

بلخی گفت: مسئله فراهم آوری کشت جایگزین برای کشاورزان افغانستانی را با سازمان جهانی بهداشت و سایر نهادهای مربوطه در میان خواهیم گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود