Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:53:36 GMT

سعد حریری: حکم دادگاه را می پذیریم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۱۷۹۵

سعد حریری: حکم دادگاه را می پذیریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سعد حریری نخست وزیر سابق لبنان به دنبال حکم دادگاه بین المللی ویژه ترور رفیق حریری در سخنانی از لاهه اعلام کرد: ما حکم دادگاه را می پذیریم و خواستار تحقیقات عادلانه هستیم. دادگاه حکم داده است و ما به عنوان خانوانده رفیق حریری حکم را قبول می کنیم و خواستار اجرای عدالت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من امروز خواسته جدیدی دارم و اینکه عدالت درباره انفجار بندر بیروت هم رعایت شود. حقیقت و عدالت درباره انفجار بندر بیروت خواسته همه لبنانی هاست. امروز به برکت دادگاه ویژه، لبنانی ها حقیقت را فهمیدند.

حریری گفت: ساکت نخواهیم ماند تا حکم قصاص اجرا شود. امروز چهار متهم وجود داشتند که سه نفر از آنها تبرئه شد و این قدرت دادگاه و مشروعیت آنرا نشان می دهد.

وی تاکید کرد: حکم صادره در حد انتظارات ما نبود اما به آن راضی هستیم.

کد خبر 5002241

منبع: مهر

کلیدواژه: سعد حریری لبنان رفیق حریری ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی لبنان امارات متحده عربی انفجار بیروت دونالد ترامپ ایران عراق عربستان سعودی عادی سازی روابط با اسرائیل تحریم تسلیحاتی ایران فلسطین ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا خواستار بازگشایی فوری گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، فیلیپ لازارینی از مقامات ارشد آنروا وابسته به سازمان ملل تاکید کرد که گذرگاه زمینی رفح باید فورا و بدون هرگونه تاخیری بازگشایی شود، زیرا کمک‌های فوری و ضروری و سوخت از طریق این گذرگاه وارد نوار غزه می‌شود.

لازارینی تصریح کرد که بار دیگر درخواست دبیرکل سازمان ملل برای دستیابی فوری به توافق آتش‌بس در غزه را تکرار می‌کند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد روز گذشته حملات سنگین خود را علیه رفح آغاز کرده و همزمان به شرق رفح یورش زمینی داشته است، صهیونیست ها در جریان این حمله گذرگاه رفح را تحت اشغال خود درآورده و عملا موجب مسدود شدن آن شده اند.

کد خبر 6100189 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آنروا خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • آنروا خواستار بازگشایی فوری گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!