Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی شنیده ها از استخدام بدون ضابطه در شبکه بهداشت شهرستان باشت حکایت دارد و به نظر می رسد بعد از انتصاب رئیس جدید این شبکه، حواشی آن همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بیکاری یکی از پدیده های اجتماعی است که امروز گریبانگیر بسیاری از خانواده ها و نیز دولت ها شده و استان کهگیلویه و بویراحمد این بار برخلاف سایر مقام های برتر در مهمترین موضوع مرتبط با مردم و جوانان جایگاه اول در رتبه بیکاری را دارد که متاسفانه این استان را دچار بحران های خودکشی و دیگر ناهنجاری اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشت از جمله شهرستانهایی است که همچنان از بیکاری جوانان فارغ التحصیل خود رنج می برد و تاکنون بسیاری از وعده های مسئولین از گذشته تاکنون فقط در حد حرف باقی مانده است.

 هرچند بسیاری از جوانان مستعد و تحصیلکرده این شهرستان بیکار هستند اما زد و بند های مدیران و لابی های قدرت و ثروت باعث شده که اقدامات خلاف قانون و ضوابط در بحث جذب و بکارگیری نیرو در برخی ادارات و دستگاه ها همچنان دراین شهرستان ادامه داشته باشد و متاسفانه هیچکس هم دراین خصوص پاسخگو نیست.

شنیده ها حاکی از آن است که چندروزی بحث استخدام‌های غیرقانونی و خارج از ضابطه(ادعای تخلف دربکارگیری نیرو) در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان یک بار دیگردر فضای مجازی ،شبکه های اجتماعی و بین افکار عمومی عنوان شده و این مسئله هم نگرانی و بی‌اعتمادی مردم این شهرستان را در پی داشته است.

خبرهایی در حال مخابره شدن است که نزدیکان یکی از مدیران سابق شبکه بهداشت باشت که  بدون آزمون به این شبکه ورود کرده بود، همزمان با تغییرات مدیریتی در این شبکه بهداشت در سکوت کامل و به صورت غیر قانونی و بدون از آزمون در حال جذب شدن بعنوان نیروی رسمی  در شبکه بهداشت باشت است.

شواهد حاکی از آن است که برخی از افراد  پر نفوذ در شبکه بهداشت باشت، با رایزنی در سطح استان نسبت به جذب و استخدام بدون ضابطه به صورت های مختلف  در چند روز اخیر برای فردی خاص اقدام کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شبکه بهداشت باشت شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است