Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:08:46 GMT

۷۰ کادر پزشکی و پشتیبانی در بیمارستان صحرایی دورود استقرار می‌یابند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۲۱۲۹

۷۰ کادر پزشکی و پشتیبانی در بیمارستان صحرایی دورود استقرار می‌یابند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان با اشاره به برپایی بیمارستان ثابت تخصصی در منطقه محروم ناصر الدین دورود گفت: ۷۰ کادر پزشکی و پشتیبانی برای ارائه خدمات درمانی رایگان در بیمارستان صحرایی دورود استقرار می‌یابند. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم خرم‌آباد اظهار داشت: نخستین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان بیست و نهم مرداد ماه جاری به نام شهید رضا مقدسی در «ناصرالدین» از توابع شهرستان دورود برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل متخصصین ارتوپد، عفونی، ENT، اعصاب و روان، زنان و زایمان، چشم، مغز و اعصاب، کلیه و مجاری، داخلی، اطفال، پزشکان عمومی، دندان‌پزشکان و داروخانه به همراه 70 نفر کادر پزشکی و پشتیبانی برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم 20 روز قبل از برپایی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، بهورزان و بسیجیان انجام شد، بیان کرد: آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به حداقل سه هزار و 200 نفر و انجام بیش از پنج هزار و 100 نوع خدمت است.

کمبود دارو و پزشک متخصص مشکل همیشگی بیماران خاص چهارمحال و بختیاری استمناطق تحت پوشش "پزشک خانواده" اعلام شدطرح «سلامت یاران حسینی» توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی کلید خورد

ملک آرا با اشاره به خدمات ارائه شده در این اعزام گفت: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات دندانپزشکی نیز به صورت رایگان به مردم این منطقه ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: مراجعه‌کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی‌‌های صورت گرفته به‌طور رایگان خدمات موردنظر را دریافت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  لرستان گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود، موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان،  سپاه ناحیه دورود، ، فرمانداری و نماینده مردم شهرستان دورود از این اقدام خیر حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

انتهای پیام/642/ ز

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) "بزرگترین پروژه پلاسمادرمانی" را کلید زده است ارائه خدمات درمانی به ۲۵ هزار بیمار دیابتی در کلینیک های دیابت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گزارش| ‌کمبود کادر درمانی در زنجان ‌/ مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی کی برطرف می‌شود؟‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) "بزرگترین پروژه پلاسمادرمانی" را کلید زده است ارائه خدمات درمانی به ۲۵ هزار بیمار دیابتی در کلینیک های دیابت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گزارش| ‌کمبود کادر درمانی در زنجان ‌/ مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی کی برطرف می‌شود؟‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان ۳ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۴ سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی ۵ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۶ رادیو محرم با پیام آیت‌الله مکارم شیرازی آغاز به کار می‌کند ۷ گزارش| در رثای خلبانی که از فرمانده معظم کل قوا نشان فتح گرفت / خلبان ‌بالازاده چگونه رکورددار پرواز عملیاتی شد؟ ۸ فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم پیکر آیت‌الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود اعلام ضوابط عزاداری محرم‌الحرام در حرم رضوی؛ هیئت‌ها به صورت دسته‌رو وارد حرم نمی‌شوند واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس‌ به عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل / آمریکا برای تضعیف محور مقاومت تلاش می‌کند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود ۲۸ مرداد در گفتگو با مکّی: برنامه‌ی کودتا علیه مصدق از ۱۳۳۰ کلید خورد/ آیا جریان مذهبی در کودتا نقش داشت؟ ۸ دلیل اصلی ریزش بورس/ نباید با اعتماد مردم بازی کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بسیج جامعه پزشکی خدمات درمانی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی