Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:24:16 GMT

پس ‌گرفتن‌ اعتراف ‌بعد ‌از‌ صدور ‌حکم‌ اعدام !

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۲۳۲۲

مردی که مدعی بود دوستش را به دلیل ارتباط پنهانی با نامزدش به قتل رسانده وقتی خودش را در یک‌قدمی چوبه دار دید، اعترافاتش را پس گرفت و ادعا کرد برادر نامزدش قاتل بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، رسیدگی به این پرونده از ۲۴ تیر سال ۹۰ با گزارش یک قتل در خیابان حیدرآباد کرج آغاز شد. مأموران پس از حضور در صحنه با تیمور و آرش دو دوست مقتول مواجه شدند، آن‌ها گفتند: ما برای شب‌نشینی به خانه دوستمان سیامک آمدیم، اما وقتی زنگ خانه را زدیم کسی در را باز نکرد و تلفنش را هم جواب نداد؛ از داخل خانه سیامک صدای تلویزیون می‌آمد به همین دلیل نگران شدیم و قفل در را شکستیم و پس از ورود به خانه با پیکر خونین دوستمان مواجه شدیم و بلافاصله با پلیس تماس گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن به دستور بازپرس کشیک قتل، جسد سیامک به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان این سازمان هم اعلام کردند که مقتول ۲۲ ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به ناحیه شکم خونریزی و فوت کرده است. تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل قتل ادامه داشت تا این که سه روز بعد تیمور به اداره آگاهی رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد.

او در اعترافاتش گفت: من و سیامک دوست صمیمی بودیم و من گاهی با مرجان نامزدم به خانه او می‌رفتم تا این که یک روز وقتی سیامک در آشپزخانه بود تلفنش زنگ خورد و من شماره نامزدم را دیدم و متوجه شدم که او با مرجان در ارتباط است؛ به شدت عصبانی شدم و موضوع را به آرش برادر مرجان گفتم. بعد شب حادثه با طرح یک نقشه به خانه سیامک رفتیم و من با چاقو او را کشتم پس از آن هم گوشی‌اش را برداشتم و با صحنه‌سازی به پلیس خبر دادیم.

پس از این اظهارات، تیمور به اتهام قتل عمد بازداشت شد و پس از انتقال به دادسرا و سیر مراحل قانونی در دادگاه کیفری استان البرز محاکمه و با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

در ادامه تیمور در ادعایی تازه بیان کرد: من قاتل نیستم و اتهام قتل را به‌خاطر مرجان پذیرفتم وگرنه قتل را آرش مرتکب شده است. او به دلیل تعصبی که روی خواهرش داشت سیامک را به قتل رساند. ضمن این که پس از این ماجرا مادر آرش و نامزدم از من خواستند تا قتل را گردن بگیرم و به من قول دادند تا من را از زندان آزاد کنند،که با این کارم آرش آزاد شد و به استرالیا گریخت.

پس از اظهارات تازه متهم، قضات دیوان عالی حکم قصاص را نقض کردند و پرونده متهم برای محاکمه دوباره به شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز ارجاع شد و او صبح یک شنبه از خودش دفاع کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه جعفر سرقینی محمدرضا شجریان آیت الله تسخیری اعتراف صدور حکم اعدام کنکور 99 مکانیسم ماشه جعفر سرقینی محمدرضا شجریان آیت الله تسخیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن

آمریکا رسما به سرنگونی دومین پهپاد گران قیمت خود از نوع ام کیو ۹ در سواحل یمن اعتراف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

در ادامه یک مسئول دیگر دولت آمریکا اعتراف کرد که احتمالا یمنی‌ها پهپاد ام کیو 9 ارتش آمریکا را سرنگون کرده‌اند و مسئله در دست بررسی است.

پهپاد ام کیو 9 ساخت شرکت جنرال اتمیکس است که ارزش آن، 32 میلیون دلار برآورد شده است.

خاطر نشان می شود نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد دیگر از همین نوع را سرنگون کرده بودند.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • فیلم| اعتراف دانشجوی یهودی: دفاعم از صهیونیست ها اشتباه بود!
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران