Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ارتفاعات شاپور جان و پیربنو (حسین آباد) از ساعتی پیش دچار آتش‌سوزی شده است. - اخبار استانها -

محمد‌هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: شعله‌های آتش از ساعاتی پیش به جان مراتع و پوشش گیاهی در ارتفاعات شاپور جان و پیربنو افتاده و همچنان عرصه‌های طبیعی در آتش می‌سوزد که گستردگی محدوده آن بسیار زیاد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سطح آتش‌سوزی گسترده است و نیروهای مردمی و امدادی در تلاش برای مهار این آتش هستند، افزود: هنوز علت بروز حادثه مشخص نشده است.

آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /300 نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدنداعزام یک فروند بالگرد هلال احمر به ارتفاعات افزر؛ آتش همچنان زبانه می‌کشد ‌ارتفاعات «افزر» قیروکارزین در آتش می‌سوزد / درخواست بالگرد از پایگاه هوایی شهید دوران شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز بیان کرد: چند دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفا حریق و همچنین اعزام تیم عملیات ویژه سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش تسنیم، اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/424/ ز

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... ۷۰ درصد آتش سوزی‌های مراتع اندیکا خوزستان ناشی از عوامل انسانی است بوشهر|آتش سوزی در لنج تجاری حامل ۵۰۰ تن بار در بندر گناوه/ عملیات اطفاء‌همچنان ادامه دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۷۰ درصد آتش سوزی‌های مراتع اندیکا خوزستان ناشی از عوامل انسانی است بوشهر|آتش سوزی در لنج تجاری حامل ۵۰۰ تن بار در بندر گناوه/ عملیات اطفاء‌همچنان ادامه دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان ۴ رادیو محرم با پیام آیت‌الله مکارم شیرازی آغاز به کار می‌کند ۵ سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی ۶ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۷ فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم ۸ جزئیات بازداشت ۵ کارمند شهرداری بوشهر/ متهمان در اختیار اداره اطلاعات قرار گرفتند مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم پیکر آیت‌الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود اعلام ضوابط عزاداری محرم‌الحرام در حرم رضوی؛ هیئت‌ها به صورت دسته‌رو وارد حرم نمی‌شوند یزد |جریمه در انتظار ۳۵۰۰ واحد صنعتی بزرگ آلاینده/ واحدهای صنعتی برای کاهش آلایندگی تسهیلات دریافت می‌کنند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: جهش تولید با امید به آینده و ایجاد آرامش و ثبات در جامعه محقق می‌شود اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود ۲۸ مرداد در گفتگو با مکّی: برنامه‌ی کودتا علیه مصدق از ۱۳۳۰ کلید خورد/ آیا جریان مذهبی در کودتا نقش داشت؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری