Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل عموئی، با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تصویب آئین‌نامه داخلی فعالیت‌های کمیسیون و تعیین اولویت‌های کمیسیون از جمله موارد مهمی بود که در این هفته مورد توجه قرار گرفت.

وی بیان کرد: عدم تصویب پیش نویس قطعنامه ارائه شده توسط آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد و تلاش‌های آمریکا برای فعال کردن مکانیزم ماشه از جمله موارد دیگری بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در موضوع تلاش‌های آمریکا در جهت فعال کردن مکانیزم ماشه محور‌های مختلف را بررسی کردیم و به زودی بیانیه‌ای در این راستا منتشر خواهیم کرد.

عمویی بیان کرد: همچنین عصر امروز کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آستانه روز جهانی مبارزه با تروریسم از خانواده قربانیان ترور دعوت به عمل آورد و ضمن تقدیر از فداکاری‌های این افراد به بررسی اقدامات و راهکار‌های لازم برای مقابله با جریان‌های تروریستی که علیه ملت ما فعال هستند پرداخت.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستاورد‌های صنایع دفاعی کشور گفت: بر اساس مشاهدات ما و همچنین مباحث مطرح شده از سوی مسئولان وزارت دفاع برای ما روشن شد که صنعت دفاعی کشور پیشرفت‌های قابل توجهی داشته که غرور آمیز و باعث افتخار ماست و کشور ما از قابلیت‌های زیادی در این زمینه برخوردار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن استقبال از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه دفاعی آمادگی خودشان را جهت پشتیبانی از فعالیت‌های وزارت دفاع اعلام کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیسیون امنیت پارسی خبر مجلس شورای اسلامی سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران