Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ارتفاعات بین شاپور جان و پیربنو (حسین آباد) از ساعتی پیش دچار آتش‌سوزی شده است.

محمدهادی قانع شامگاه سه‌شنبه ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران افزود: شعله‌های آتش از ساعاتی پیش به جان مراتع و پوشش گیاهی در ارتفاعات شاپور جان و پیربنو افتاده و همچنان عرصه‌های طبیعی در آتش می‌سوزد که گستردگی محدوده آن بسیار زیاد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سطح آتش‌سوزی گسترده است و نیروهای مردمی و امدادی در تلاش برای مهار این آتش هستند، افزود: هنوز علت بروز حادثه مشخص نشده است.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: چند دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفا حریق و همچنین اعزام تیم عملیات ویژه سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.

قانع خاطرنشان کرد: از سازمان‌های مختلف، منابع طبیعی، محیط زیست و نیروهای نظامی و انتظامی درخواست کمک کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش سوزي سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند