Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@21:41:00 GMT

اخراج اریک آبیدال از بارسلونا!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۲۹۵۱

اخراج اریک آبیدال از بارسلونا!

به گزارش افکارنیوز،

4 روز پس از شکست تاریخی بارسا از بایرن و یک روز پس از برکناری کیکه ستین امروز باشگاه بارسلونا خبر از توافق با اریک آبیدال برای قطع همکاری داد.

اخبار ورزشی- مدیر فنی فرانسوی بارسا که یک دهه پیش بازیکن این باشگاه بود، دیگر سمتی نخواهد داشت و پس از چند ماه پر حاشیه حالا جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا اعلام کرد که این جدایی توافقی بوده و برای آبیدال در ادامه مسیر زندگی اش آرزوی موفقیت کرد. جالب اینکه آبیدال 20 ساعت پیش از سوی سران باشگاه رای اعتماد گرفته بود.

زمستان گذشته بود که رابطه بین لیونل مسی و آبیدال شکرآب شد و به نظر می رسید آبیدال همان موقع از سوی باشگاه برکنار شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. پس از برکناری ارنستو والورده و آمدن کیکه ستین، اریک آبیدال در جریان یک مصاحبه گفت که بازیکنان بارسا نیز موافق اخراج او بودند و والورده مقبولیتی در رختکن نداشت.

اظهارنظری که با واکنش تند اینستاگرامی مسی مواجه شد و فوق ستاره آرژانتینی از آبیدال خواست تا مدرکی برای حرف هایش بیاورد. در نهایت و با مداخله جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه، این قضیه پس از چند روز پر تنش ختم به خیر شد.

آبیدال در دوران حضورش به عنوان مدیر ورزشی بارسا نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و بازیکنانی که او برای بارسا جذب کرد، اغلب کارآیی لازم را نشان ندادند که همین قضیه به برکناری او منجر شد

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی اریک آبیدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت رئال مادرید و بارسا چیزی است که در روزهایی که یکی از دو تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی می‌شود، بیشتر داغ می‌شود. دیشب بارسا با به خیرونا باخت تا قهرمانی رئال قطعی شود.

به این ترتیب امسال رئال بود که قهرمان لالیگا شد و جام را از بارسا پس گرفت تا هوادارانش بیش از همیشه خوشحال شوند. در حالی که رئالی‌ها سر از پا نمی‌شناسند، گوتی، ستاره سابق رئال، فرصت را برای کنایه زدن به بارسا و رئیسش، خوان لاپورتا، غنیمت شمرد.

گوتی بعد از شکست 4-2 بارسا برابر خیرونا در صفحه ایکس خود نوشت: «من یک تردید بزرگ دارم. آیا خیرونا-بارسا تکرار خواهد شد؟»

اشاره گوتی به حرف‌های دو هفته پیش خوان لاپورتا در مورد احتمال تکرار ال‌کلاسیکو بود که پس از جنجال‌های پیرامون گل مردود یامال مطرح شد.

دیگر خبرها

  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید