Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:55:23 GMT

وسایل ممنوعه در کنکور سراسری ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۲۹۸۲

وسایل ممنوعه در کنکور سراسری ۹۹

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فردا چهارشنبه بیست و نهم مرداد ماه در سراسر کشور با شرکت یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر آغاز می شود.

داوطلبان برای ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹ نمی‌توانند برخی وسایل را با خود به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که در ادامه لیست این وسایل ممنوعه را می توانید ببینید.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، وسایل محاسباتی و هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه دار از قبیل پیجر، تلفن همراه حتی به صورت خاموش، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

در صورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه، حوزه برگزاری هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن یا آسیب دیدن آنها، نخواهد داشت.

همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه دار از قبیل پیجر، تلفن همراه حتی به صورت خاموش، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …، در جلسه آزمون، علاوه بر اینکه موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود، به عنوان تقلب و تخلف نیز تلقی شده و با داوطلبان ذیربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ با توجه به دارا بودن آخرین مدرک تحصیلی باید واجد یکی از شرایط زیر باشند:

۱. دانش آموز نظام جدید آموزشی (۶-۳-۳) پایه دوازدهم که تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۹ موفق به اخذ دیپلم می‌شود.

۲. دارای گواهینامه پیش دانشگاهی به تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۹.

۳. دارای دیپلم چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه.

۴. دارای مدرک کاردانی و یا بالاتر به تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۹.

حضور در جلسه آزمون و قبولی تمام داوطلبانی که موفق به اخذ یکی از مدارک فوق تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ نشوند، ملغی تلقی می‌شود.

تبصره: در صورت قبولی داوطلب در رشته‌هایی که پذیرش آنها از نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ آغاز می‌شود به شرط دریافت مدارک تحصیلی تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ ثبت نام و ادامه تحصیل آنان در رشته قبولی بلامانع خواهد بود.

گفتنی است، کنکور سراسری از فردا چهارشنبه ۲۹ مرداد آغاز و شنبه اول شهریور به پایان می‌رسد.  کنکور گروه آزمایشی هنر با ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ داوطلب صبح روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد، کنکور گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۱۵۵ هزار و ۲۵۰ داوطلب و علوم انسانی با ۳۵۵ هزار و ۵۸۰ داوطلب صبح روز پنجشنبه، ۳۰ مرداد، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی با ۵۹۴ و هزار ۲۵۹ داوطلب صبح روز جمعه، ۳۱ مرداد و در نهایت کنکور گروه آزمایشی زبان خارجی با ۱۷۴ هزار و ۴۱۲ داوطلب صبح روز شنبه، اول شهریور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تمهیدات بهداشتی کنکور سراسری اعلام شد نتایج نهایی کنکور، هفته اول مهر اعلام می‌شود مصلی تهران محل برگزاری کنکور شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری سازمان سنجش شهریور ماه ۱۳۹۹ داوطلب صبح روز کنکور سراسری کنکور گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری

ایسنا/گیلان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه گیلان از برگزاری نوبت اول آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ امروز و فردا(۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور ۲۷ هزار و ۸۰۰ داوطلب در استان خبر داد.

ارسلان دمیرچی امروز ششم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نوبت اول آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ امروز و فردا(۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور ۲۷ هزار و ۸۰۰ داوطلب همزمان با سراسر کشور در ۱۴ شهرستان استان برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه گیلان افزود: از مجموع تعداد داوطلبان کنکور، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر داوطلب خانم معادل ۶۵ درصد و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر داوطلب آقا معادل ۳۵ درصد هستند.

دمیرچی گفت: صبح امروز آزمون گروه‌های ریاضی و فنی و انسانی، عصر امروز آزمون گروه زبان‌های خارجی و هنر برگزار می‌شود. صبح فردا، ۷ اردیبهشت‌ماه هم آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آزمون گروه ریاضی و فنی با شرکت ۳۶۸۲ داوطلب و گروه علوم انسانی با ۸۲۹۲ داوطلب در حال برگزاری است، تصریح کرد: ۲۶۹۵ داوطلب هم در گروه زبان‌های خارجی و ۱۲۱۹ داوطلب در گروه هنر عصر امروز با هم رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه گیلان با بیان اینکه نوبت دوم آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیرماه برگزار می‌شود، افزود: فردا هم ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر از داوطلبان گروه علوم تجربی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • کنکور سراسری سال۱۴۰۳ در قم آغاز شد