Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در دوران سخت پرداخت بدهی برانکو، با مشکلات مالی دیگری نیز از دوران مدیریت‌های گذشته رو به رو شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس طی چند ماه اخیر به‌ شدت دچار مشکلات مالی است و یکی از بزرگ ترین موانع این باشگاه در حال حاضر پرداخت بدهی برانکو و دستیارانش، بودیمیر و همین طور گابریل کالدرون و کادر فنی اش است که مدیران وقت را به شدت دچار مشکل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما موضوع زمانی نگران کننده می شود که اسنادی به بیرون درز می کند و نشان می دهد مدیران قبلی چقدر در اداره باشگاه منفعل و بی تفاوت عمل کرده اند.

بر همین اساس ۱۶ روز قبل یعنی روز ۱۲ مرداد، سندی از یک آژانس هواپیمایی به باشگاه پرسپولیس ارسال شد که طی آن سرخ پوشان را به موارد جالبی محکوم می کرد. این سند نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس غیر از بدهی مرسوم برای تهیه بلیت، هتل و ویزا یک بدهی عجیب دیگر هم به این شرکت دارد.

داستان از این قرار است که باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری ‌فرد با شرکت هواپیمایی آهوان قرارداد امضا می‌کند تا این شرکت مقدمات و هماهنگی های سفرهای آسیایی پرسپولیس را فراهم کند. باشگاه پرسپولیس گویا در آن مقطع اقداماتی نظیر تهیه بلیت، ویزا و تهیه هتل برای پرسپولیسی‌ها در ۲ سفر قطر و امارات را به این شرکت واگذار کرده بود.

اما نکته ای که در این اسناد مشخص به نظر می آید این است که به جز بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به این شرکت بابت هزینه بلیت، ویزا و اسکان، باشگاه پرسپولیس یک مبلغ عجیب دیگر هم به این شرکت هواپیمایی بدهکار است.

طبق اسناد پیش رو، مسئولان این شرکت هواپیمایی مبلغ ۶۴۰۰ دلار بابت پیش پرداخت هتل در دو مرحله به مسئولان باشگاه پرسپولیس قرض می‌دهند تا کادر فنی، بازیکنان و همراهان تیم در این سفرهای خارجی مشکلی بابت رزرو و ودیعه نداشته باشند. این مبلغ در ۲ مرحله و در قالب ۶ هزار دلار و  ۴۰۰ دلار، به ۲ نفر از مسئولان باشگاه پرسپولیس تحویل داده می‌شود و رسید پرداخت ها نیز گرفته می‌شود و البته که این مبلغ هیچ‌ وقت به این شرکت هواپیمایی برگردانده نمی‌شود.

این موضوع باعث شد تا این شرکت هواپیمایی در همان زمان مدیریت محمدحسن انصاری ‌فرد چندین بار با باشگاه نامه ‌نگاری کرده تا علاوه بر دریافت مطالبات خود برای خرید بلیت و ویزا،  ۶۴۰۰ دلار را که به ‌صورت قرض و ودیعه در اختیار باشگاه قرار داده بود را دریافت کند اما مدیران پرسپولیس در آن مقطع به این نامه‌ها جواب درست نمی دهند و این مبالغ هم برگردانده نمی‌شود.

پس از جدایی محمد حسن انصاری فرد و حضور مهدی رسول پناه، مدیران این شرکت برای دریافت مطالبات خود، مکاتبه با رسول پناه را از سر می گیرند اما موضوع اینجاست که مسئولان این شرکت هواپیمایی مصمم هستند تا به‌صورت قانونی هم ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خود را دریافت کنند و هم آن ۶۴۰۰ دلاری که به‌صورت قرضی و ودیعه در اختیار پرسپولیسی‌ها در زمان مدیریت انصاری فرد قرار داده بودند را از مدیریت وقت دریافت کنند. آن ها در آخرین نامه شان علنی نوشته اند اگر باشگاه پرسپولیس ۶۴۰۰ دلاری که زمان انصاری فرد قرض گرفته و ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی که بدهکار است را نپردازد، به مراجع قضایی شکایت می کنند.

در حالی که هواداران پرسپولیس به شدت نگران محرومیت پرسپولیس در دادگاه های بین المللی بابت شکایت بازیکنان و مربیان خارجی هستند، هرچند وقت یک بار اسنادی این چنینی مبنی بر بدهی پرسپولیس به شرکت های داخلی و خارجی نیز به باشگاه پرسپولیس ارسال می شود. کاش مدیران قبلی به جای استعفا، درباره این ابهامات توضیح می دادند.

طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بدهی پرسپولیس بدهی پرسپولیس پرسپولیس فوتبال ایران لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال شرکت هواپیمایی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اظهار داشت: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم ایران در صدر اولویت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گرانقدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت‌های هما بیان‌داشت: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) باشد،‌ گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می‌تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه بخش‌های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پرواز‌ها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تاثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی‌ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره‌ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

بذرپاش یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف هما شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

وی افزود: مولدسازی دارایی‌ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات هما است و ارتقای خدمات از مسیر بهره‌ور شدن منابع اتفاق می‌افتد. همچنین از روش‌های مدیریت مشارکتی و استفاده از همه ظرفیت‌های هما برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیرو‌های متخصص و متعهد باید سیستمی به‌منظور به‌کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طراحی شود.

وی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت‌ها می‌توان راهکار‌های سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات  موجود در صنعت حمل و نقل هوایی پیدا کرد.

وی با اشاره به ایجاد ۲ واحد نیروگاهی در سمنان، خاطرنشان کرد: در همین راستا ۲ اقدام صرفه جویانه حداکثری بهره وری و احداث نیروگاه‌های خودتامین در بخش خصوص را دنبال می‌کنیم تا ظرفیت بیشتری ایجاد شود، ضمن اینکه دولت نیز در حوزه تامین انرژی اقداماتی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!