Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا احسانی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری استندآپ کمدی اظهار داشت: گروه‌های هنری استان فعالیت‌های برجسته‌ای دارند که در دوران کرونا آسیب‌های بسیاری متحمل شدند و برای قدردانی و کمک به آن‌ها در تنگنا هستیم.  

وی بیان کرد: بخش فرهنگ و هنر همواره ضعیف بوده و مظلوم واقع شده است اما با وجود این تنگناها و مشکلات برای رشد تعالی آن به شایستگی تلاش کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه تخصیص اعتبار به بخش فرهنگ و هنر هزینه نیست تاکید کرد: هرگونه صرف بودجه برای این حوزه سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده فرزندان این آب و خاک است.  

احسانی نمایش، موسیقی، نقاشی و صدها رشته هنری را از زیرمجموعه‌های فرهنگ دانست و گفت: این مولفه‌ها هویت و ارزش یک جامعه را تشکیل می‌دهد و نیازمند نگاه ویژه است.  

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر یک حوزه تخصصی است و کار کردن در این زمینه به افرادی متخصص با پشتوانه‌های قوی برای حمایت احتیاج دارد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به آسیبهای بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: در این دوران جشنواره‌هایی با موضوع کرونا در سطح ملی و به صورت مجازی طراحی و اجرا شد که بازتاب‌های خوبی در بین مردم داشت.  

احسانی یادآوری کرد: فراخوان جشنواره استندآپ کمدی در بهار امسال منتشر و ۳۵ اثر از استانهای مختلف به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است. 

در این آیین از بهترین استدآپ کمدی‌ها با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد و همچنین از خانواده‌های شهدای هنرمند استان شهید محمود روحانیان وفا و علی اصغر سماواتی تجلیل به عمل آمد.  

همدان پیش از این جشنواره شعر طنز و کاریکاتور را با موضوع کرونا در مقیاس سراسری به صورت مجازی برگزار کرد. 

برچسب‌ها استندآپ کمدی همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نمایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استندآپ کمدی همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نمایش استندآپ کمدی همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 6097350

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر