Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در پنجاه و سومین نشست معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: دانشجویان خارجی که در دانشگاه‌های کشور تحصیل می‌کنند، نیاز به توجه بیشتر و مستمر از سوی مسئولان دانشگاهی دارند و باید برای آن‌ها هم از ۱۵ شهریورماه آموزش‌های مجازی، آموزش زبان فارسی و همچنین سایر دروس برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صدیقی در این نشست مجازی که صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم در محل این وزارت برگزار شد، با بیان اینکه در ترم آینده اولویت اصلی ما تغذیه دانشجویان نیست، اظهار داشت: تغذیه دانشجویی در ترم آینده برای دانشجویان محدود ساکنان در خوابگاه‌ها پیش‌بینی خواهد شد.

وی افزود: برای دانشجویانی که به صورت حضوری در کلاس‌های دانشگاهی حضور می‌یابند، از رستوران‌های مکمل استفاده می شود و در صورت عدم امکان ارائه غذا از این طریق، رستوران‌های سنتی دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه تقاضا کردیم برای جبران خسارت خوابگاه‌های خودگردان تمهیداتی اندیشیده شود، گفت: اجاره بهای خوابگاه‌ها در ترم گذشته از طریق صندوق رفاه دانشجویان به آنان بازپرداخت شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در ترم آینده به دلیل برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، مهمانی دانشجویان برای کل ترم معنایی ندارد، گفت: در ترم آینده دانشجویان می‌توانند برای گذراندن واحد‌های عملی، واحد‌های پایانی و پایان‌نامه تقاضای مهمانی در دانشگاه‌های محل زندگی خود را ارائه دهند و در این ارتباط تاکنون ۲۲۰۰ مورد تقاضا در سامانه نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

فراخوان برنامه رویش و شکوفایی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجو آموزش مجازی ترم آینده دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادن

  صورت‌هایشان با من فرق چندانی نمی‌کند. گاهی سیاه‌اند گاهی بلوند و چشم آبی. می‌گویم فرق چندانی نمی‌کند چون وقتی به بالحجه می‌رسند یحتمل چشم‌هاشان پر شده و از اینجا معلوم است شانه‌هاشان بیشتر می‌لرزد. پرت شده‌ام توی دانشگاه کلمبیا. اینها همان دانشجویان معترضی هستند که تا روز آخر پیروزی فلسطین «فیری فیری پالستاین» می‌گفتند.کسی چه می‌دانست این نسل‌کشی یک سقلمه بزرگ باشد به دانشجویان تازه جوان آمریکایی و اشهد گفتن یکی یکی دهان به دهان بچرخد و حالا بوی چمن و بالحجه و باد بهاری توی دانشگاه صورت را خنک کند و من اینجا نگاهشان کنم. اینجا توی ایران، تهران، خیابان ری و با صدای شیخ حسین انصاریان، نگاه کردنشان را حس کنم و به این فکر کنم که شباهت ظاهری چه معنایی دارد وقتی قلب و زبانمان الان یک چیز می‌خواهد و چشم هام توی نور تیرچراغ برق، برق بیفتد از اشک و فکر کنم چه چیزی می‌تواند یک آدم را در هرجای دنیا متمایز کند و برسم به جمله «نظر همه محترم نیست، به آزادی تفکر با آزادی عقیده برابر نیست» و به ایستادن.

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • ایستادن
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان