Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:48:21 GMT

کانون شمیم ولایت مشهد مواد ضد عفوني کننده توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۴۰۳۹

کانون شمیم ولایت مشهد مواد ضد عفوني کننده توزیع کرد

زارع با اشاره به اینکه چشم امید ملت در زمان گرفتاری ها به خدمات مسجد است، گفت:کانون شمیم ولایت مشهد در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و در دهه پر خیر و برکت ولایت مواد ضد عفونی کننده توزیع کرد.

«محمد زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: اتفاقات دوره شیوع ویروس کرونا درس بزرگ دیگری نیز به همراه داشت که مربوط به کسانی است که به هر دلیلی با مساجد و مسجدی ها زاویه دارند؛ خدمات مساجد در این دوره به این گروه اثبات کرد که اگر به فکر دین و مذهب هم نیستند به صلاح دنیای آنها است که مساجد کشورمان همیشه آباد و نیروهای مسجدی همیشه بانشاط و پرتوان باشند تا بتوانند به همنوعان خود خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون شمیم ولایت مشهد افزود: چشم امید حاکمیت، دولت و ملت در زمان گرفتاری های مختلف به خدمات مسجد و مسجدی ها است بنابراین در غیر زمان های بحرانی هم اگر از ظرفیت های مسجد درست استفاده شود گام بسیار بلندی به سوی شکوفایی برمی داریم.

 

وی ادامه داد:قطعا یکی از مهمترین شاخص های تمدن نوین اسلامی استفاده کامل از توان و ظرفیت مساجد در تمام ایام سال و نه فقط در هنگام بروز مشکلات و بحران ها است.

 

زارع با بیان اینکه تجربه دوره کرونا نشان داد نهادهای دینی و مذهبی از جمله حوزه های علمیه، مساجد، هیأت های مذهبی باید در پساکرونا توجه بیشتری به خدمات اجتماعی داشته باشند، اظهار کرد:کانون های فرهنگی هنری که جزء نهادهای مسجدی، انقلابی و مردمی هستند و در سراسر کشور فعالیت دارند نیز باید دامنه فعالیت های خود در حوزه خدمات اجتماعی را گسترش دهند، البته تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.

 

مدیر کانون شمیم ولایت مشهد با اشاره به اینکه چشم امید ملت در زمان گرفتاری ها به خدمات مسجد است، گفت:کانون شمیم ولایت مشهد در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و در دهه پر خیر و برکت ولایت مواد ضد عفونی کننده توزیع کرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون شمیم ولایت مواد ضد عفونی کننده کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی کانون شمیم ولایت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه