Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورلاندو مجیک با ارائه نمایشی دیدنی از سد صدرنشین کنفرانس شرق گذشت.

میلواکی باکس، در اولین بازی اش در پلی آف این فصل، مقابل اورلاندو مجیک شکست خورد.

به گزارش طرفداری، در شب دوم پلی آف فصل 2019/20 لیگ NBA، اورلاندو مجیک، سید 8 کنفرانس شرق، موفق به شکست 110-122 میلواکی باکس، صدرنشین کنفرانس شرق شد تا در همین ابتدا زنگ خطر را برای شاگردان مایک بودنهولزر به صدا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از همان ابتدا اورلاندو نشان داد كه آماده است و حريف سختى خواهد بود؛ اين ماجرا با امتيازهايى كه مجيک از ترن اوورهاى باكس مى گرفت، نمايان بود. كوارتر اول ضعيف باكس در كوارتر دوم با نمايش خوب يانيس آنته توکومپو تا حدى جبران شد اما در كوارتر سوم و مخصوصا از اواخر آن دوباره اورلاندو اوج گرفت و فاصله انداخت. ميلواكى ديگر بايد به آب و آتش مى زد، تا كمى فاصله را كاهش دهد، اما مجيک يكى پس از ديگرى امتياز مى آورد تا صدرنشين كنفرانس شرق نتواند به آن ها برسد و بازی اول را واگذار کند.

از همان اوایل بازى مشخص بود كه بروک لوپز آماده نیست و سنتر باکس موقعیت های بسیاری را خراب کرد و از لحاظ روحی و روانی نیز بسیار متزلزل بود. 31 امتياز، 17 ريباند و 7 اسیست يانيس آنته توکومپو نیز به جايى نرسيد زیرا علاوه بر اینکه نیمکت میلواکی شرایط خوبی را سپری نکرد، بازیکن دیگری هم نتوانست بدرخشد و کمک یار یانیس شود. نيكولا ووچويچ بى نظير کار کرد و چیزی از یانیس کم نداشت. او توانست 35 امتياز و 14 ريباند كسب کند و در كنار ووچویچ، 5 بازيكن ديگر اورلاندو از جمله ماركل فالتز كه 18 امتیاز کسب کرد و عملکرد مفیدی داشت، امتيازهاى شان دو رقمى شد. نیمکت مجیک برخلاف باکس عالی کار کرد و ترنس راس 18 امتیاز از نیمکت آورد و دی جی آگستین نیز با 11 امتیاز و 11 اسیست دابل دابل کرد. بامداد جمعه، بازی دوم این سری برگزار خواهد شد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع میلواکی باکس 23 29 27 31 110 اورلاندو مجیک 33 29 30 30 122 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور میلواکی باکس 43.3% 33.3%

64.3%

47 28 3 6 16 اورلاندو مجیک 49.4% 39.0% 94.7% 48 29 2 6 15 بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | بازی های پلی آف فصل 2019/20 مشخص شدند؛ رویارویی راسل وستبروک و کریس پال مقابل تیم های سابق شان

راسل وستبروک اولین بازی هیوستون راکتس در پلی آف NBA را از دست داد

مصدومیت راجان راندو بهبود یافته و این بازیکن لس آنجلس لیکرز را در پلی آف NBA همراهی خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اورلاندو مجیک میلواکی باکس کنفرانس شرق پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی نخست نیم‌نهایی کنفرانس غرب شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال مینه‌سوتا تیمبروولوز در بازی نخست از سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA صبح امروز (یکشنبه) در سالن بال آره‌نا، میهمان دنور ناگتس بود.

لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند

دنور، مدافع عنوان قهرمانی لیگ که در سری یک چهارم نهایی از سد لیکرز گذشته بود در بازی نخست نیمه‌‌نهایی با حساب 106 بر 99 شکست خورد. ستاره این بازی، آنتونی ادواردز، گارد جوان وولوز بود که 43 امتیاز و 7 ریباند برای تیمش کسب کرد. نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور نیز 32 امتیاز، 8 ریباند و 9 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!