Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:04:39 GMT

گروگان گیری ۵۰ میلیونی برای خروج از کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۴۲۶۷

گروگان گیری ۵۰ میلیونی برای خروج از کشور

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوشنبه ۲۷ مرداد با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک آدم ربایی در منطقه «چندار» پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان «ساوجبلاغ» قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی ناشناس اقدام به ربودن یک نوجوان ۱۴ ساله کرده و پس از خارج شدن از استان البرز با خانواده وی تماس گرفته و درخواست مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در قبال آزادی پسرشان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان «البرز» درتشریح این خبرگفت: کارآگاهان با راهنمایی خانواده گروگان و انجام تحقیقات گسترده در خصوص نحوه آدم ربایی در نهایت دریافتند که آدم ربا پس از ربودن گروگان به سمت استان اصفهان حرکت کرده و در یکی از شهرستان‌های این استان مخفی شده است.

بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با دریافت نیابت قضایی به استان اصفهان رفته و پس از استعلام‌های صورت گرفته مخفیگاه متهم را در حوالی شهرستان «خمینی شهر» ردیابی کردند. در ادامه کارآگاهان به محل نگهداری فرد ربوده شده اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزاد کردن گروگان در کمتر از ۱۰ ساعت، آدم ربا را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، انگیزه خود را از این آدم ربایی دریافت ۵۰ میلیون تومان پول عنوان کرد و گفت می‌خواستم بعد از دریافت این پول از کشور خارج شوم.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث گروگانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج