Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا آخرین بازی خود را برای این باشگاه انجام خواهد داد.

لایپزیش و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-0 به سود پاریسی ها به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از RMC، تیاگو سیلوا، مدافع میانی برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن پس از پایان لیگ قهرمانان اروپا از این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رابطه با صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

در فصل جاری به حالت عادی خود بازگشتیم. همه ما در پست اصلی خود بازی کردیم. از نظر من، این قوی ترین ترکیب ما در زمین و خارج از زمین بازی است. ما باید با همین ذهنیت به کار خود ادامه دهیم. همه مردم تیمی را به خاطر می آورند که فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. بارها گفته ام که هر آنچه که می خواستم را در اینجا انجام داده ام. اکنون از نظر ذهنی آرام هستم. قلب من برای همیشه در اینجا خواهد بود و همیشه یک قرمز و آبی خواهم ماند.

سیلوا در ادامه افزود:

ترجیح می دهم تا درباره آینده ام صحبتی نکنم زیرا این کمکی به ما نمی کند. در حال حاضر، فینال لیگ قهرمانان اروپا آخرین بازی من برای پاری سن ژرمن خواهد بود. امیدوارم موفق به کسب آخرین عنوان قهرمانی خود در اینجا شوم. در سال 2012 به این باشگاه آمدم تا موفق به قهرمانی در این رقابت ها شوم.

بازگشت به ایتالیا؟ نمی دانم، به مدیر برنامه خود گفته ام که مرا تنها بگذارد تا بتوانم به فینال لیگ قهرمانان اروپا فکر کنم. پس از آن، ما می توانیم با یکدیگر صحبت کنیم و تصمیم درستی را برای آینده ام بگیریم.  

همچنین بخوانید:

لایپزیش 0-3 پاری سن ژرمن؛ صعود تاریخی شاگردان توخل به فینال

خوشحالی بازیکنان پاری سن ژرمن پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و دورتموند از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد