Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-01@23:20:27 GMT

امکان ادغام چت‌های اینستاگرام و پیام‌رسان فیس‌بوک

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۴۳۱۷

امکان ادغام چت‌های اینستاگرام و پیام‌رسان فیس‌بوک

ایتنا- کمپانی فیس‌بوک قصد دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور امکان چت با دوستان فیس‌بوکی را به بخش دایرکت های اینستاگرام بیفزاید. کمپانی فیس‌بوک قصد دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور امکان چت با دوستان فیس‌بوکی را به بخش دایرکت های اینستاگرام بیفزاید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که فیس‌بوک با آرامش تمام به سمت برنامه‌هایش در رابطه با یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای خود پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کاربران اینستاگرام در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌توانند از طریق اینستاگرام با دوستان فیس‌بوکی خود چت کنند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از  The Verge حاکی از آن است که علامت هواپیمای کاغذی نشان‌دهنده دایرکت ها در اینستاگرام به لوگوی پیام‌رسان فیس‌بوک تغییر شکل خواهد داد. بااین‌حال هنوز امکان ارسال پیام به دوستان فیس‌بوکی وجود ندارد و تنها اطلاعیه مرتبط با عرضه این قابلیت در اخبار منتشر شده است.
     
علاوه بر این اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود قصد دارد تا ظاهر چت‌ها را به‌اصطلاح رنگی‌تر کرده و گزینه‌ای برای پاسخ دادن به پیام‌ها با کشیدن دست روی هرکدام از آن‌ها به چت بیفزاید.
 
کمپانی فیس‌بوک بارها اعلام کرده این‌که قصد دارد تا نرم‌افزارهای اینستاگرام، فیس‌بوک و واتس‌اپ را با یکدیگر یکپارچه کرده و پلتفرم واحدی را برای آن‌ها در نظر بگیرد. این کمپانی امیدوار است که با انجام این کار بتواند فضای اجتماعی امن‌تر با امکان دسترسی بیشتر به دوستان را برای کاربرانش در سراسر دنیا فراهم کند.
 
البته این روزها کمپانی فیس‌بوک به دلیل برخی از اقداماتش از قبیل خرید اینستاگرام و فیس‌بوک به‌شدت درگیر بررسی‌های موشکافانه دولتی است. به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که نتایج این بررسی‌ها روی تصمیم‌های فیس‌بوک در رابطه با یکپارچه‌سازی این پلتفرم‌ها چه تأثیری خواهد گذاشت.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینستاگرام فیس بوک کمپانی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید

بهرام رادان اخیرا تصویری جدید از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

بهرام رادان در اینستاگرام

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید